26

Re: bliksem in de penarie

Wauw, zucht, wauw....ongelooflijk mooi weer. En net als marianne vind ik dat paloma het prachtig heeft gezegd.

27

Re: bliksem in de penarie

prachtig gedaan hoor (inderdaad ook leuk die naam) Ik vind je taarten altijd zo gaaf, net alsof je ze even opblinkt; Tof gedaan
En het is inderdaad het nu wat telt, als het je lukt om nare dingen een plaats te geven in je leven blijf je je er niet zo aan vastklampen. Het leven nu maak je voor een groot deel zelf (voor zover mogelijk natuurlijk) en blij te horen dat je dit aardig lukt.

28

Re: bliksem in de penarie

Wauw wat is ie weer super... Net als in de film...

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

29

Re: bliksem in de penarie

Wat een mooie taart !!!!!!

En wat grappig om zo je nicht weer terug te zien !!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

30

Re: bliksem in de penarie

de taart is prachtig!!!!

en wat een manier om je familie terug te zien

ik heb hier een tekst van Loesje hangen:

leven draait niet om ademhalen

maar om de adembenemende momenten

en dit was er voor jou vast zo een

cateren is ook gebakjes maken :)

31

Re: bliksem in de penarie

Prachtige taart! Leuk om Bliksem nou eens niet helemaal in de hoofdrol te zien.... veeeeel origineler dan et geijkte plaatje!

Kreeg wel een beetje kippenvel van de rest van het verhaal... Ken je niet persoonlijk, alleen een keertje een beetje uit de verte gezien (LTE, te laat voor jouw workshop :( ), maar op het forum maak je toch een vrolijke en zorgenloze indruk :Y en dat ben je gelukkig (nu) ook, maar je ziet wel dat dat niet bij iedereen zo vanzelfsprekend is...
Je geschiedenis gaat toch altijd met je mee, maar ik hoop dat er verder vele gelukkige jaren komen!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

32

Re: bliksem in de penarie

Jeetje Wendy, je bent van de bumba afgestapt en weer opgestapt op Cars, hahahaha, je weet me elke keer weer met een open mond naar je taarten te laten kijken, hij is super geworden

liefs mell

33

Re: bliksem in de penarie

Ik sta weer helemaal paf!! 3 heren geven dus ook zeer positief comentaar achter me.
En ja ik ben het ook met Paloma eens

groetjes Francisca

34

Re: bliksem in de penarie

Hoi Wendy,

Weer zoals gewoonlijk helemaal top! Is dit het plaatje waar je toen mee bezig was?
Leuk om het eindresultaat te zien.

Groetjes, Frietje.....
www.cakeswithlove.nl

35 Laatst bewerkt door karentje (16-06-2007 22:31)

Re: bliksem in de penarie

heel leuk weer ! Een echt af plaatje, dat maakt het altijd zo mooi bij jou :Y

36 Laatst bewerkt door wendy (16-06-2007 23:12)

Re: bliksem in de penarie

Ach wat zijn jullie toch een stel lieve meiden hier. :) :Y
En zoals er hier gezegd word, iedereen heeft een verleden. Ik was ook wel heel gelukkig dat ik Ruud al zeer jong (14) tegenkwam. Hij was toch wel mijn redder in nood zeg maar, leerde mij om te praten en niets op te kroppen. En ach, van nare dingen kun je ook heel sterk worden hoor, het is maar net hoe je in het leven staat denk ik. En van nature ben ik vrij nuchter en heb een sterk karakter. Mijn humor wint ook altijd weer van het nare. :D
Eugenie, mooie tekst zeg, en hij slaat denk ik op veel dingen. Mijn nicht terug zien was leuk hoor, maar daar ik niet echt een familiemens ben, niet helemaal van toepassing. ;)
Wel mooi om te onthouden, want gelukkig heb ik ademloze momenten genoeg in mijn leven. Als ik kijk naar mijn 2 super mannen die stoeiend door het huis rennen bijvoorbeeld. :Y

Hihi, oef wat zwaar bij een schowoff topic ineens zeg. ;)
Verder over taart dus. :D
Farida, dat was hem inderdaad.
En ook ik vond het erg grappig die naam zo. Ik wilde eerst dat schildje niet doen door wat ruimtegebrek, maar vond die naam toch te mooi om waar te zijn hiervoor. Moest er gewoon een beetje ingeschikt worden. :D

37

Re: bliksem in de penarie

De bewondering was er al. Nadat we "op de chat" het een en ander "besproken" hadden en ik je heb gezien op de beurs (waar je net als ieder ander vreselijk zenuwachtig was toen je naar voren moest komen), won je mijn respect.

't Is de mens die het leven mooi maakt, en als het andersom ook nog eens zo is, heb je alleen maar gewonnen...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

38

Re: bliksem in de penarie

Iedere keer als ik jou taarten zie, zakt de moed me in mijn schoenen, zai ik ooit....., maar aan de andere kant wil ik jou niet evenaren., jij bent uniek. Ik vond je na de workshop al een 'wereldwijf', maar na deze topic al helemaal, Iedereen draagt bagage mee, sommige meer dan andere, ik heb ook mijn portie gehad, maar het is inderdaad een kwestie van vooruit kijken!!!

Je taart was weer geweldig Wendy!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

39

Re: bliksem in de penarie

Koenie schreef:

't Is de mens die het leven mooi maakt, en als het andersom ook nog eens zo is, heb je alleen maar gewonnen...

Heel mooi gesproken, Koenie!!

En Wendy, Je hebt er een geweldige taart weer van gemaakt. En zo zie je maar dat de wereld toch maar heel klein is :)

Re: bliksem in de penarie

ja gaaf weer!
en wat geinig datie lers heet ha ha lekker makkelijk hoef je alleen de c maar te veranderen!
helemaal leuk geworden!

En hoe was je nicht is ze ook ergens handig in?

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

41

Re: bliksem in de penarie

alweer super!!!

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

42

Re: bliksem in de penarie

Ikkie schreef:

de taart is prachtig!!!!

en wat een manier om je familie terug te zien

ik heb hier een tekst van Loesje hangen:

leven draait niet om ademhalen

maar om de adembenemende momenten

en dit was er voor jou vast zo een

Dat vind ik nou een mooie tekst!
En de taart is wederom weer mooi, lijkt bijna wel een striptekening zo!!
groetjes marije

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

43

Re: bliksem in de penarie

Weer een supermooie originele taart, en bij het lezen van jouw verhaal, en alle lieve reacties van iedereen staat het kippenvel op mijn armen!!

Angelique

44

Re: bliksem in de penarie

Aaaah geweldig deze!! Ik zat toen ook al met deze kleurplaat in mijn handen... zo'n leuk plaatje :)
De uitdrukkingen zijn ook super!!

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

45

Re: bliksem in de penarie

Geweldig goed deze zeg, wat gaaf die uitdrukkingen in het gezicht!! Prachtig hoor Wen!! :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"