1 Laatst bewerkt door wendy (16-06-2007 22:32)

Onderwerp: again again again......

Dat was wat ik dacht toen deze klaar was.......
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RGKBBUKP.jpg


want toen moest ik deze nog maken. ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZDLFCFD8.jpg



Dat was veel taart voor een eerste verjaardagsfeestje.
En,,, heel veel tubbies voor iemand die een behoorlijke &$%^%#$^heeft aan %#$**^tubbies. ;) Ze waren erg lastig om te boetseren, maar ook wel omdat ik ze dus niet zo heel leuk vind denk ik. Was dus niet helemaal tevreden met het boetseer werk, maar de totaalplaatjes vind ik wel weer leuk. :)

De onderste ben ik dom genoeg vergeten te ondersteunen met stokjes. :grr: Dus ik hoop dat hij morgen nog staat. :S

De vulling is erg saai vrees ik. voor 80 man taart met alleen creme, geen jam want dat vinden de kinderen niet lekker. ;) Nou maar hopen dat de rest van de visite het wel lekker vind zonder.
Ik heb maar extra banketbakkersroom door de mix gedaan met vanille extract. Die was in ieder geval heerlijk. :Y

2

Re: again again again......

Ik ben niet zo'n teletubbie fan, maar deze moet je wel leuk vinden! Weer twee prachtige taarten!

3 Laatst bewerkt door wietske (16-06-2007 22:32)

Re: again again again......

Helemaal super zeg en dat voor een taart tussendoor was het toch ?!?  Goed zeg en dan die cupcakes op je eerste taart die zullen weer vaak gejat worden ! :D

WOW ondertussen meer foto's  :D leuk zo van bovenaf !

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

4

Re: again again again......

Hoi Wendy,

Toen ik de eerste foto zag dacht ik "he waar is de glijbaan waar je het overhad". Toen scrolde ik naar beneden en zag de andere foto (hahahaha).
Hij is wederom toppie! Gaaf hoor met die super glijbaan, wel veel geshaped zeker!

Groetjes, Frietje.....
www.cakeswithlove.nl

5

Re: again again again......

Prachtig......

6

Re: again again again......

wietske schreef:

Helemaal super zeg en dat voor een taart tussendoor was het toch ?!?  Goed zeg en dan die cupcakes op je eerste taart die zullen weer vaak gejat worden ! :D

WOW ondertussen meer foto's  :D leuk zo van bovenaf !

Hihi, mijn angie bengy taart was zo druk dat je ze daar nog niet gezien had zeker. ;) :lol:

7

Re: again again again......

Heel mooi zeg! Dat boetseren lijkt me zo moeilijk! Jij bent er echt een kei in :Y

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

8

Re: again again again......

O, wat zijn ze weer mooi, ondanks je .............hekel aan de tubbies! Kan niet wachten om het ook te leren!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

9

Re: again again again......

mooohoooi! en alhoewel je ze niet leuk vindt (ik heb het ook niet zo op de teletubbies) zijn ze toch weer erg schattig, echt goeie gezichtjes. heb je de lap gras op de glijbaan nu in 1 keer erop gelegd?
enne, ik vind taart met alleen botercreme ook erg lekker dus dat wordt geen probleem!

10

Re: again again again......

Wow!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

11

Re: again again again......

... het zonnetje schijnt... de lucht is blauw...

Wendy, Wendy, Wendy... in de Middeleeuwen was je op de brandstapel belandt... dit is magic....

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12

Re: again again again......

Hoi Wendy,

Ik ben ook geen teletubbie fan, maar kan me voorstellen dat kinderen dit ontzettend aanspreekt. Mijn zoon heeft twee jaar lang idolaat naar die serie op tv gekeken.
Die konijntjes/haasjes op de taarten vind ik echt geweldig. Zo mooi en echt. Ik heb pas geleden er twee van de playmobil proberen na te maken omdat ik geen beter model had, maar dat was echt een slap aftreksel van jouw konijntjes. Schitterend!

Groetjes,

Gosia

Benieuwd naar nog meer bakplezier en workshops in de regio Breda?
Kijk maar eens op www.traktaartie.nl Ook voor verkoop van taartbenodigdheden!

13

Re: again again again......

Super :Y en ondanks je liefde voor tubbies ;)  lijken ze goed (understatement) :D

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

14

Re: again again again......

Ja Wendy, ik zie het ook...
Ik zou het van de daken schreeuwen als ik zo'n tubbie taart had gemaakt maar voor jou doen is ie minder.
De bovenste lala heeft een beetje Spok-oren (of lijkt dat door de foto ?);)

Ik vind de tubbie-toast aan de zijkant erg leuk gedaan ! En die konijntjes ...helemaal super...horen er echt bij he ?!

Ik ben ook blij dat mijn meiden niet into de Tubbies zijn....vind ze ook niet leuk op TV (maar op de taart weer wel !)

15

Re: again again again......

Het gaat gelukkig om de jarige en ik weet zeker dat die duidelijk de tubbies heeft herkend. Ik vind ze iedergeval weer erg mooi geworden.

16

Re: again again again......

Super! Je eigen enthousiasme straalt ervan af! ahum! Maar ze zijn erg leuk! Ik kan me ook wel voorstellen dat je nu even geen tubbie meer kunt zien!
Die koekies zijn inderdaag ook goed!

17

Re: again again again......

Ze zijn wel heel erg leuk!
Mijn zoontje is helemaal weg van de onderste: 'ohhh kijk mama ze glijden!!!'

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

18

Re: again again again......

Hahahahahahaha, leuk he die tubbies!!! Onze twee jonsten zitten helemaal in hun tubbie fase. GEK word ik er van!!! Ik ben ook niet gek op ze maar deze taarten zijn weer geweldig!!!!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

Re: again again again......

helemaal leuk!
die glijbaan is weer heel goed bedacht echt tubbie achtig en weer lekker speels.
de molentjes zijn ook heel goed gelukt zeg!
nou ja alles is gewoon goed aan deze taarten.
Sas

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

20

Re: again again again......

Ze zijn weer schitterend Wendy, maar kan me voorstellen dat als je er zelf geen fan van bent, het maken ook iets minder is. Lijkt me ook niet echt simpel om die tubbies te boetseren, maar het is je weer goed gelukt!!!

Rest van de decoraties ook weer helemaal top natuurlijk

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

21

Re: again again again......

De taarten zien er allebei weer prachtig uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

22

Re: again again again......

GEWELDIG hoor!! Niet zo streng zijn voor jezelf (dat komt ook omdat je natuurlijk uitgeput bent ;) ) ze zijn echt superleuk geworden!!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

23

Re: again again again......

....zucht.....wat prachtig weer wendy!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

24

Re: again again again......

Wat een werk weer, maar ze zijn hartstikke mooi! Iets boetseren wat je zelf niet leuk vindt lijkt me erg lastig, maar je ziet het er niet aan af. 80 man gaat smullen hoor, na alle oooooh's en aaaaah's !!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: again again again......

Wendy Hoe Doe Je Dat Toch!!!!!!