26

Re: Spiderman II

Ik zou er als 4 jarige gewoon bang van worden, van mij mochten ze er op die leeftijd nog niet naar kijken. Prachtig web en een fantastische Spiderman.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

27

Re: Spiderman II

Hij lijkt er van te willen kruipen!!! Helemaal top!!

28

Re: Spiderman II

Bedankt allemaal voor alle lieve (en superleuke!! :-D) reacties!! Dat doet een mens (2 mensen dus want mijn mannetje heeft weer een hoop geholpe! :-D) errug goed zeker na zo´n plak-drama-avond.
@chocoala: ik heb de spiderman een beetje in 3D gepuzzeld, z´n voeten zijn het verst weg, zeg maar dus dit het dunst, daarna iets dikker, schouders en hoofd het dikst, armen iets dunner en dan nog een extra hoofd (haha dit klinkt echt eng ;) ) erop gedaan, dan krijg je het idee alsof het dikste gedeelte eruit steekt.
@Riteke: het blauw had gemarmerd moeten zijn :S, alle verschillende rollen samen gedaan, bluebell blauw (van SK, dat wordt heel mooi donker), rolletje zwart, bluebell met zwart erin, royal blue, zag er super uit eenmaal uitgerold maar op de taart en daarna met dat web viel het helemaal weg (ik had zelfs het gevoel dat het doorliep van de warmte ;) :-D)

De moeder van Shane was heel tevreden, ze vond hem superstoer en van die spinnen had ik van te voren ook gevraagd hoor, of zo'n mannetje van 4 dat niet te eng zou vinden maar nee, vond hij prima :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

29

Re: Spiderman II

Lara, helemaal niets te zien van jouw problemen door de warmte hoor! Dit is de perfectie!
E

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

30

Re: Spiderman II

Een echte stoere taart...heeel leuk gedaan

31

Re: Spiderman II

wat een prachtige taart....echt super.....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

32

Re: Spiderman II

wendy schreef:

Wauw Lara, wat is ie weer super mooi. Hij komt gewoon van de taart af, lijkt wel geboetseerd zo. Prachtig meid, je bent een toppertje bomvol talent. :)

EN DAAR BEN IK HET HELEMAAL MEE EENS!!!!!!! :Y :D

Pluk de dag!

33

Re: Spiderman II

Zo, die is weer STOER zeg !!!! Mooi hoor