1

Onderwerp: Hoi, ben 7alawyat

Hallo allemaal.

Ben 7alawyat mijn echte naam is Rachida ben helemaal weg van bakken heb me net aangemeld voel me hier al helemaal thuis.

Ben helemaal tevreden met deze site en de webschop heb al veel bestelt.

Heb ook een eigen site met marokkaanse en buitenlandse recepten alleen zijn de regels op mijn site een beetje te streng (hihihi)

Als ik tijd heb zal ik ook mijn recepten met jullie delen als jullie behoefte hebben aan wat nieuws en marokkaans, zoals bij voorbeeld tajin, couscos etc.

Hoop dat we veel van elkaar kunnen leren en het heel gezellig wordt

2

Re: Hoi, ben 7alawyat

Hallo Rachida, welkom op het forum :) Leuk dat je je er al zo snel thuisvoelt!
Heb even een blik op je site geworpen, dat ziet er allemaal erg lekker uit, wat dan te zien is zonder te registreren.

Heb je ook al eerder taarten met fondant of marsepein en zo gebakken?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Hoi, ben 7alawyat

Hoi Rachida,

Welkom hoor! Ik hou erg van koken en ik denk dat ik je site binnenkort eens ga bezoeken, lijkt me leuk! Ik keek net al even maar je moet geloof ik eerst inloggen??

Veel plezier hier verder (hihihi, ik snap goed dat je je bij ons thuisvoelt, het is ook een hele gezellige groep....)

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Re: Hoi, ben 7alawyat

Marianne schreef:

Hallo Rachida, welkom op het forum :) Leuk dat je je er al zo snel thuisvoelt!
Heb even een blik op je site geworpen, dat ziet er allemaal erg lekker uit, wat dan te zien is zonder te registreren.

Heb je ook al eerder taarten met fondant of marsepein en zo gebakken?

Dank je wel,

Ja heel veel van marsepein en van fondant heb ik 1 gemaakt en ook een stel van slagroom.

5

Re: Hoi, ben 7alawyat

Jozien schreef:

Hoi Rachida,

Welkom hoor! Ik hou erg van koken en ik denk dat ik je site binnenkort eens ga bezoeken, lijkt me leuk! Ik keek net al even maar je moet geloof ik eerst inloggen??

Veel plezier hier verder (hihihi, ik snap goed dat je je bij ons thuisvoelt, het is ook een hele gezellige groep....)

Groetjes, Jozien.

Dank je wel,

Dat zou leuk zijn welkom alvast hihihi, ja idd je moet je eerst aanmelden.
Had eerst ook alles open maar de leden kwamen de recepten kopieeren en plakte het op andere site´s met trots zeggen ze dat het hun recepten zijn helaas hebben we gezegt het is genoeg geweest we sluiten alles en de leden moeten eerst 20 reacties hebben om toegang te kunnen krijgen in de recepten forum. Het is daar ook heel gezellig en een mix van leden hebben we daar.

Ja heb het gemerkt dat het hier gezellig is leuk

Kus 7alawyat

Re: Hoi, ben 7alawyat

welkom,


Leuk een beetje internationale inbreng is nooit weg!
ben heel nieuwsgierig naar buitenlandse eet gewoonten !

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

7

Re: Hoi, ben 7alawyat

Hoi Rachida
Ik zal zeker ook eens op jouw site gaan kijken..
want ik hou niet alleen maar van taartjes bakken..
Gewoon al het lekkere eten..!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops