1

Onderwerp: Hallo allemaal...

Ik ben helemaal geen keukenprinses. Laat staan dat ik het geduld heb om zulke fantastische tarten te maken. Maar ik moet er nu echt aan geloven: ik ga onze eigen bruidstaart maken. (kijk als je het doen moet je het gelijk goed doen he?) We hebben nog 9 maanden de tijd om allemaal proeftaartjes te maken en ik moet eerlijk zeggen; ik zie er helemaal niet tegen op. Echt super dat iedereen zijn/haar tips wil delen. Ik denk dat ik nog wel eens jullie hulp nodig heb.

Groetjes Desiree

2

Re: Hallo allemaal...

Zo, jij durft :+
Maar het is natuurlijk wel leuk om veel te oefenen, dan maak je over 9 maanden de mooiste bruidstaart!

Welkom op het forum :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Hallo allemaal...

een bruidstaart. zo hee! Maar het is leuk om te doen en iedere keer gaat het beter.

Re: Hallo allemaal...

Hoi Desiree,

heel veel succes alvast met je bruidstaart en oefening baart kunst hoor gewoon door oefenen.
heb je al een ontwerp? dan kun je gelijk de goede richting uitoefenen.
mocht het toch niet lukken dan zijn er altijd verschillende workshops te volgen hoor!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

5

Re: Hallo allemaal...

Desiree.... hartstikke goed van je hoor!

"Wie niet in zichzelf gelooft, is heel snel uitgedoofd"... zei een wijze vrouw eens (ik geloof mijn moedertje :lol:)

En net wat je zegt: je hebt nog even om te oefenen en dat oefenen baart kunst, toch?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl