1

Onderwerp: Ook ik ben nieuw

Hallo allemaal,

Ik heet Monique, ben 29 jaar en moeder van 2 schatten van kinderen.
Ik ben huisvrouw en getrouwd.
Ik ben hier terecht gekomen door het zoeken op internet naar klei figuren boetseren...
Ik ben helemaal ondersteboven van jullie taarten, wat een schitterende kreatie's.
Vinden jullie het nou niet zonde om zulke schitterende taarten op te eten?
Ik vind taarten maken geweldig en doe dit af en toe maar decoreren op de manier zoals jullie doen heb ik nog nooit gedaan.
Ik raak wel geïnspireerd door jullie boetseer kreatie's moet ik zeggen.
Ik heb zelf 2 boekjes van winnie the poeh in fimo thuis liggen maar zoiets zou natuurlijk ook met marsepein kunnen....toch?
Toppie taarten hoor dames (en misschien ook heren?) ;)

2

Re: Ook ik ben nieuw

Hoi!

Welkom op de site, enne inderdaad: fimo lijkt heel erg op het boetseren wat er op sommige taarten gebeurt. Kijk als voorbeeld dan vooral eens naar "Wendy's" werk...

Het is wel eens zonde om de taart aan te snijden maar, zoals ik geloof ik eens van Paloma heb gelezen: "aansnijden, ik heb wel zin in een stukje"... Je "moet" er in ieder geval voor zorgen dat je van je knutsels/baksels een foto maakt zodat je die hier op het forum kunt laten zien!

Veel succes en vooral plezier!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Re: Ook ik ben nieuw

hoi welkom bij de club!
en jahoor natuurlijk kun je met marsepein hetzelfde als met fime gewoon doen!
om alles wat steviger te krijgen kun je er ongekookte spaghetti in steken dat helpt!

succes!
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

Re: Ook ik ben nieuw

Hoi,

Ik had speciaal de winnie the pooh boekjes gekocht voor deze hobby! Dus veel boetseer plezier. Beetje tylose door je fondant en of marsepein en ze worden heel leuk!

groetjes Francisca