1

Onderwerp: Geweldig site!

Hallo allemaal,

Deze site vind ik helemaal geweldig. Ik heb al heel veel moois hier gezien heb en hopelijk kan ik daar ook wat aan toevoegen.
Koken vind ik al heel lang leuk. Dessert en taarten bakken waren altijd al mijn favoriet. Ik heb nu een zoontje van 8 1/2 maand en het leek mij een leuk idee om voor zijn verjaardag een mooie taart met marsepein te maken. En zodoende ben ik hier op deze site gekomen.

Ik heb al heel veel gelezen en gezien op het forum. Ik ben er al avonden zoet mee. Ik hoop snel mijn eerste taart te kunnen maken, maar eerst wil ik leuke koekjes gaan bakken.

Bedankt al voor alle tips.

Groetjes,
Maaike

Groetjes Maaike
www.lekkerenzoet.nl

2

Re: Geweldig site!

Hoi Maaike, welkom!

Leuk dat je het hier geweldig vindt, dat is het ook :D

Ik weet zeker dat je er veel plezier aan gaat beleven om aan de slag te gaan met alle inspiratie die je hebt opgedaan hier. En we zijn altijd heel nieuwsgierig, zoals je vast al hebt gemerkt. Dus: showen, die koekjes als ze af zijn!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Re: Geweldig site!

Ha die Maaike, leuk dat je je ook aangemeld hebt! Welkom, welkom.

Ben benieuwd naar de koekjes en natuurlijk naar de taart die je "straks" voor je
zoon gaat maken. Daar moet ik, even rekenen, nog wel 3,5 maand op wachten, dus doe eerst die koekjes maar !  :lol: :lol:

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Re: Geweldig site!

HOi!
Welkom bij de club!

vergeet niet al je creaties te showen he!
dat vinden wij leuk(en jij ook geloof me maar).

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!