Onderwerp: bumba huidskleur

voor de verjaardag van mijn zoontje wil ik bumba cupcakes maken maar hoe maken jullie die huidskleur (marsepein)

2

Re: bumba huidskleur

Ik gebruik als huidskleur voor Bumba Creamy Peach van wilton gel !!!!!! Heb ik gekocht via de webshop, heb je maar heel klein beetje van nodig !!!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

3

Re: bumba huidskleur

die gebruik ik ook voor huidskleur!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

4

Re: bumba huidskleur

Ik zie hem trouwens niet meer bij de webshop staan, of kijk ik verkeerd ? Ging even kijken of ik de naam goed spelde maar kon hem niet vinden !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

5

Re: bumba huidskleur

De creamy peach zit in het wilton pastel setje.

6

Re: bumba huidskleur

ik neem reeds zelfgekleurde marsepein geel, rood of roos en niet-gekleurde. en meng deze ongeveer 3/3 ongekleurd en 1/6 geel en 1/6 rood en dan kneed ik en voeg ik bij. en zo kom ik toch relatief snel tot de juiste kleur.

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

7

Re: bumba huidskleur

Voor huidskleur gebruik ik Ivory van Wilton.

8

Re: bumba huidskleur

Ik neem een beetje roze en een beetje bruine kleurstof...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Re: bumba huidskleur

Ik lees toevallig dit berichtje en ga meteen kijken in de webshop, want we hebben de creamy peach gewoon in het assortiment. Door een foutje stond hij er dus niet meer bij, maar dat is al veranderd!

Ik wilde ook zeggen dat je met ivory kunt werken. Ik gebruik namelijk zelf de ivory, maar doe daar dan inderdaad een "tipje" rose doorheen om een iets warmere tint te krijgen. Ik denk inderdaad dat je met creamy peach dus meteen de goede kleur hebt (leer ik er ook weer wat van :D)

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

Re: bumba huidskleur

Ik gebruik copper van wilton(meestal staat er in het jaarboek wel bij welke je kunt nemen en daar heb ik dat vandaan)
mijn bumba is af!

kijk maar even in mijn album bij verjaars taarten.
saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

11

Re: bumba huidskleur

Hoi Inge,

Gelukkig dat het er weer is !!!!!!! Toen ik hem niet meer zag staan dacht ik : Jeetje nu moet zuinig gaan doen op die wilton gel !!!! Maar ja nu hoef ik niet meer zuinig te doen !!!!!!!!! hihi.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl