1

Onderwerp: Weer een nieuw lid!

Goeiemiddag allen,

Ja weer een nieuw lid, en dat ben ik.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al enkele weken op het forum rondsnuffel, maar nu eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en geregisteerd!

Ik ben Lieselotte Bolder en woonachtig in Oudenbosch, West-Brabant (bekend van de grote witte basiliek en vlakbij Roosendaal). Ik ben getrouwd en heb twee kinderen, meisje van 7 en een knul van 4 jaar.
Ik ben afgestudeerd geoloog, maar 4 jaar op de uni gewerkt te hebben ben ik nu al een aantal jaren een tevreden thuisblijfmoeder.

Bakken doe ik al van kinds af aan, maar aan het mooi decoreren ben ik dus pas begonnen eigenlijk. Het is begonnen met een "bruidstaart" voor het 40-jarig huwelijk van mijn schoonouders toen ik op zoek ging naar recepten voor het maken van fondant. En nu is een beetje het hek van de dam (zoals ik bij vele mede-forummers ook zie!) en is er bijna geen taartloos weekend meer... tsja.

Nou dat was hem wel weer even. Binnenkort zal ik wel een berichtje posten in dit forum, want ik heb nog wel een vraagje of 2 aan de meer ervaren baksters en decoreersters. En dan wie weet ook een keer bij de show off, als er een keer iets goed gelukt is ofzo... (wie weet)

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

2

Re: Weer een nieuw lid!

"Als er een keer iets goed gelukt is ofzo..."??? Ik heb net in je foto-album gekeken, dat is

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Weer een nieuw lid!

Hoi Lieselotte,

Welkom op dit verslavende forum!!! Wat een prachtige creaties heb je in je album staan!!!! Dus zeker posten!!!! :Y

4

Re: Weer een nieuw lid!

hoi hoi

welkom op dit forum en inderdaad posten he,want wat er nu in je album staat is al super!! Wat een mooie roosjes enz enz.

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

5

Re: Weer een nieuw lid!

Hai,

Nou bedankt voor de vriendelijk welkomstwoorden!
Ik zal inderdaad eens wat posten als er weer eens wat uit de oven is gerold. Of uit de spuitzak, want de laatste tijd doe ik verwoede pogingen om me te bekwamen in het spuitwerk met icing... is nog niet eenvoudig en moet ik nog even mee dooroefenen dus! Het stuift ook zo heerlijk die poedersuiker, ik ben benieuwd of die witte waas ooit nog verdwijnt uit de nabijheid van de keuken.

Marianne: ik registreerde vooral om binnenkort eens gebruik te maken van de expertise die hier tentoongespreid wordt (wat worden er een mooie taarten geshowed!) en wat vragen te stellen. Volgt binnenkort maar moet ik even voor gaan zitten.

Als laatste nog even een compliment voor alle deelnemers van het forum: het is echt een gezellig clubje waar iedereen zich snel kan thuisvoelen, vooral ook zonder bekritiseerd te worden (en dat zie je wel eens anders op het internet).

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

Re: Weer een nieuw lid!

Hoi Lilo,


Ik heb natuurlijk ook meteen even in je album geneusd ...mooi joh!
Ik kon het niet laten na het zien van je prachtige avatar.

Je bent helemaal op de Barbie toer zag ik  ze zijn erg leuk(van mij komt er zondag ook weer een zeemeermin aan!

welkom bij de club in ieder geval.
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

7

Re: Weer een nieuw lid!

Welkom !!!!
Je taarten zijn echt de moeite waard om te showen !
Ik vind ook je vlinders van icing die je hebt gemaakt erg mooi dus.....schroom niet