1

Onderwerp: baby boetseren

Hallo allemaal,

ik zou graag eens een baby boetseren, maar heb geen flauw idee hoe ik hieraan moet beginnen. Kan iemand mij op weg zetten of heeft iemand een link?

Groeten,
Evelyn

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

2 Laatst bewerkt door wietske (16-03-2007 17:03)

Re: baby boetseren

Hoi Evelyn, de vraag wordt vaker gesteld, als je via de zoekfunctie 'baby' intikt krijg je heel wat vinden. Ik heb het er nu even voor het gemak er voor je bij gezet. ;)
Ik heb eerst een bolletje voor het hoofdje gerold. Daarna voor het lijfje weer een bolletje gerold, alleen wel groter als het eerste bolletje en deze zelf een beetje in een peervorm geduwd. Met een aardappelschilmesje een sneetje in de achterkant gemaakt  en daar waren de billetjes  . Toen twee rolletjes gerold voor de achter beentjes, tegen de billetjes aangelegd en dubbel gevouwen en het uiteinde onder de billetjes gelegd, het ene beentje over het anders beentje. Daarna nog twee kleinere rolletjes gemaakt voor de armpjes, van

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

3

Re: baby boetseren

Wietske,

bedankt voor je reactie. Het lijkt allemaal zo simpel, zoals jij het uitlegt. Ik vrees dat het bij mij een klein gedrochtje :rolleyes: zal worden ipv een prachtig babytje zoals dat van jou. Maar binnenkort ga ik me er toch even aan wagen. Je ziet het resultaat mogelijks op dit forum...

Groeten,
Evelyn

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

4

Re: baby boetseren

ik heb met deze beschrijving mijn babytje gemaakt, het was moeilijk, maar ontzettend leuk om te doen!! De beschrijving heeft me ontzettend geholpen. De foto trouwens ook :)

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties