1

Onderwerp: Even voorstellen

Nou, na maanden hier rond te hebben gegluurd ga ik me dan toch maar eens aanmelen en voorstellen. Ik ben Annelies en ik heb twee dochters (Jente en Lieve, vandaar mijn inlognaam) voor wie ik inmiddels al wat taarten heb gemaakt. Ik ben echt een amateurtje, maar ik vind het leuk om bij te leren, dus daarom snuffel ik hier regelmatig rond. Wie weet kan ik in de toekomst ook wat toevoegen en tips geven, maar ik ben bang dat dat er voorlopig nog niet inzit, als ik zo eens naar ieders baksels kijk. In ieder geval bij deze alvast bedankt voor al jullie tips en inspiratie!
Groetjes, Annelies

2

Re: Even voorstellen

Hoi Annelies, welkom bij ons verslaafden :D Je kinderen hebben trouwens leuke namen, vooral Jente vind ik erg leuk, m'n zoontje heet nl. Jent ;)

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

3

Re: Even voorstellen

Hoi Wietske,
Wat een leuke naam ook voor een jongen zo zonder de "e". Die variant had ik nog niet gehoord. En oh ja verslaafd ben ik inmiddels ook, alleen tijd is vaak een probleem he zo met kinderen. Dus tot nu toe is het beperkt gebleven tot verjaardagen en Valentijn. Maar ik ben inmiddels wel al aan het verzinnen waar ik allemaal nog meer voor kan bakken. (zwemdiploma's en zo...). Nou, wie weet zie je er ooit nog eens iets van terug in de show-off.

Groetjes,
Annelies