1

Onderwerp: Taart met vulling

Mijn ouders zijn van het weekend 36 jaar getrouwd en ik wil een taartje bakken.

Ik heb besloten om een taart te bakken met een after eight vulling. Nu wil ik alleen iets anders onder de fondant doen.

Ik was van plan om iets met chocoladepasta te doen of botercreme.

Wat kan ik het beste doen? En hoe moet ik het bereiden? Kan ik in de botercreme van de website een schep cacao doen voor de smaak en kleur?

Mijn taartjes:  http://www.mijnalbum.nl/Album=RAZZCJK4
Mijn concertfotografie: www.dutchrosestudio.com

2

Re: Taart met vulling

Ik heb toevallig net een kapsel in de koelkast staan met after eight vulling. Ingesmeerd met botercreme met nesquick erdoor. (tip van Marianne) Vanavond wordt het een barbietaart en morgen wordt ie geproefd. Ik laat je weten hoe het smaakt! Ik zat eerst ook nog te denken aan botercreme met bebogeen erdoor. Vind ik ook altijd erg lekker, maar nog niet met aftereightvulling geprobeerd.

hmmmm zie net dat je 'm ook voor dit weekend moest maken. Ik ben dus vast te laat :(  Maar laat je nog weten wat jij erop gesmeerd hebt en of dat lekker werd?? :D

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3 Laatst bewerkt door Viv (05-09-2007 14:22)

Re: Taart met vulling

Insmeren met (witte, hazelnoot, pure of melk)chocopasta (voor op brood) die even in de magnetron is geweest kan ook prima en smaakt heerlijk.
Groetjes Viv

4

Re: Taart met vulling

Die van mij was erg lekker. Maar dat van die pasta klinkt ook heerlijk!!!

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Re: Taart met vulling

Ik heb wel eens chocopasta door de botercreme gedaan.hmmmmmm ;)

6

Re: Taart met vulling

Ik had gekozen voor de after eight vulling. Ik vond het wel lekker maar best machtig.

Ik moet er nu 1 maken voor een vriendin en ik heb een chocoladetaart en een biscuit. Die halveer ik en zet ik op elkaar. Tussen de chocoladetaart doe ik botercreme en tussen de biscuit botercreme met nesquick.

Weet nog niet of het gaat lukken maar het lijkt me wel leuk en lekker om te combineren.

Mijn taartjes:  http://www.mijnalbum.nl/Album=RAZZCJK4
Mijn concertfotografie: www.dutchrosestudio.com