1

Onderwerp: Ciska75

Hoi,

Ik ben Ciska, ben 31 jaar, ben bijna 9 jaar getrouwd met Barry en samen hebben we 3 lieve kindjes (Nick 10-Nina 7-Nils 4 jaar). Ik woon in Zevenaar en ik werk nu 9 jaar in het Campanile Hotel Zevenaar als Ass. Manager.

Ik ben eigenlijk altijd aan het bakken geweest, maar met name cakes en simpele taarten (appel/monchou/kwark). Ik ben daana begonnen met biscuit taarten gedecoreerd met icing. Via internet ben ik op de site van Sassie's Cake gekomen en ik heb bij haar toen een schitterende taart besteld van K3 voor Nina's 4e verjaardag.
Dit was dus eigenlijk het begin van mijn taartenhobby.

Uiteindelijk ook op deze site gekomen en er eigenlijk niet meer vanaf geweest (bij wijze van...).Na veel kijken, lezen en experimenteren, ben ik ook naar een workshop geweest bij Peronne. Het was erg leuk om te doen, heel gezellig en ook veel geleerd.
Peronne: ik kom nog echt een keertje voor een workshop icing....tijd... tijd.... tijd.
We hebben namelijk net een nieuwe aanwinst voor ons gezin gehaald...... een bulldog pup SCHATJE!! Hier gaat in het begin uiteraard veel tijd inzitten.

Ik vind het erg leuk en interessant om al jullie verhalen te lezen, taarten te bekijken en van elkaar te leren, dus voorlopig zullen mij nog zeker zien op dit forum!

Groetjes Ciska

2 Laatst bewerkt door dutchdecorator (04-03-2007 20:09)

Re: Ciska75

HOi CIska,

Ik heb je album even bekeken en mijn favoriete taartjes zijn die voor celly, marloes en Bo  vind ik echt super goed gelukt net als die kleintjes met roosjes.
Ook leuk om de grote vooruitgang te zien bij de winx taart!
welkom bij de club!
groet,
Saskia- Bijzonder lekker(s)

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

3

Re: Ciska75

Hallo Ciska,
ik ben blij dat ik je dan toch een beetje heb aangestoken met het taart virus !!
:lol:
Succes met het beoefenen van je prachtige taart hobby.

Groeten van Saskia - Sassie's cake

4

Re: Ciska75

Hoi Ciska,

Heb me zelf ook net voorgesteld, dus ook redelijk nieuw hier op het forum. Heb ook even op jouw album gekeken, en ben van de ene in de andere verbazing gevallen. Wat een gave taarten zeg.

Groetjes