1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo Allemaal.

Ik wilde me ook even voorstellen.

Mijn naam is Elvira en woon sinds 3 jaar samen met mijn vriend Erwin.
Sinds augustus hebben we een konijntje (Gizmo) om te proberen, want ben eigenlijk ontzettend allergisch.
Gelukkig gaat het goed en brengt het beestje een hoop gezelligheid en plezier.

Sinds enige tijd bezig met taarten maken maar niet met de juiste spullen, gelukkig heb ik de leukste taartenshop gevonden en sinds kort ook het Forum.

Nou dan heb je helemaal zin om aan de slag te gaan, maar met een fulltime job kom je nog wel eens tijd tekort.

Vorig jaar bij planet cake de cursus van Debbie Brown gevolgd en dat vond ik geweldig. Ik heb een Kerst Pooh mogen maken.

In april mag ik naar Wendy, en daar hoop ik een hoop wijzer te worden en technieken te leren.
Want ja, die kan het toch echt heel goed.

Heb net een bestelling geplaatst en ga hier volgende week mee aan de slag.
Met goedekeuring van Wendy ga ik ook de cupcakes met katten maken.
Als ik tevreden ben post ik de in de show off.:S

Groetjes Elvira

Groetjes Elvira

2

Re: Even voorstellen

Hoi Elvira, welkom!

Ook ik mag binnenkort voor het eerst naar Wendy, volgende week al.... Ik heb er heel veel zin in! Ik zie al uit naar je katten-cupcakes :)

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Re: Even voorstellen

Hai Elvira, wat gezellig dat je je ook aangemeld hebt. :)
En natuurlijk mag je ze namaken. Al heb ik ze wel op een cupcake geplant, het zijn ook niet mijn originele poesjes hoor, volgens mij zijn ze oorspronkelijk van Debby Brown? Ik weet het niet, ik heb ze eens bij Marianne op een taart gezien en sinds dien wil ik ze al maken. Heb ze alleen uit het hoofd gedaan dus ik weet eigenlijk noet of ze kloppen. :)
Maar, marianne dus bedankt voor de inspiratie. :D

Enne, ze lukken vast. Ik heb ze vandaag met 7 11jarigen gemaakt en zij konden het ook. :Y (foto's volgen nog) dus, gewoon showen hoor. :)

Re: Even voorstellen

Hoi Elvira,
Welkom bij de club!
goed dat je ons gevonden hebt dat maakt het allemaal eenstuk makkelijker hoor!
Ik was ook bij Debbie Brown(poesjes komen uit het boek 50 easy party cakes) maar het een kerstman taart gemaakt en die heb ik ingestuurd naar de kersttaarten prijsvraag op cakecentral.com en je raad het nooit..... nog gewonnen ook!
Ik heb me echt voorgenomen wat meer van haar taarten te gaan maken(zie mijn album voor sunken treasure en pompoen)

jij in ieder geval heel veel bak plezier toegewenst en we zien de poezen snel in de show of he!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!