1 Laatst bewerkt door samira (19-02-2007 14:51)

Onderwerp: ook ik ben nieuw

Hallo,
Ik heb deze site vandaag ontdekt.
Ik was aan het googlen naar taart decoratie benodigdheden en kwam hier terecht. Heel handig om persoonlijke ervaringen te lezen.
Ik organiseer binnenkort een babyshower dus wil een leuke taart maken en verder bak ik zowieso graag, gewoon zomaar......
Misschien dat ik mijn taarten over een tijdje ook kan vertonen op dit forum

Gr Samira

2

Re: ook ik ben nieuw

Hoi Samira,

Ben jij mijn ex-collega Samira? :)

Groetjes,
Michel

3

Re: ook ik ben nieuw

Nou ik kom uit eindhoven dus ik denk het niet..??

Michel schreef:

Hoi Samira,

Ben jij mijn ex-collega Samira? :)

Groetjes,
Michel

Re: ook ik ben nieuw

Hoi Samira, leuke naam trouwens... Welkom op dit forum, hopelijk gaan we snel wat van je zien:) Leuk die babyshower. Mag ik je wat vragen? Ben jij misschien Marrokaans of Turks? In dat geval, weet jij nog leuke en lekkere recpeten? Ben dol op de buitenlandse keuken!

Liefs,

Josien

Groetjes,
Josien

5

Re: ook ik ben nieuw

Haaa, weer iemand uit Eindhoven erbij! :D
Welkom!
Ben heel benieuwd naar je eerste taart!

6

Re: ook ik ben nieuw

Eindhoven gaat lekker zo!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

7

Re: ook ik ben nieuw

Welkom op deze erg verslavende site.

8

Re: ook ik ben nieuw

samira schreef:

Nou ik kom uit eindhoven dus ik denk het niet..??

Hehehe, nee dus :-) Ik had een collega die ook Samira heette, en die ik een tijdje terug mijn taarten liet zien op deze site. Dus ik dacht: "Hee, misschien is ze ook aan het bakken geslagen". :-)

9 Laatst bewerkt door samira (22-02-2007 10:54)

Re: ook ik ben nieuw

liefbloempje schreef:

Hoi Samira, leuke naam trouwens... Welkom op dit forum, hopelijk gaan we snel wat van je zien:) Leuk die babyshower. Mag ik je wat vragen? Ben jij misschien Marrokaans of Turks? In dat geval, weet jij nog leuke en lekkere recpeten? Ben dol op de buitenlandse keuken!

Liefs,

Josien

Hoi
Ja eindehoven de gekste hihi

Bedankt, Ik ben marokkaans. en ik ken wel wat zoete recepten maar ik hou zelf niet zo van de marokkaanse zoetigheid om eerlijk te zijn ze werken vaak met noten en met name amandelen, . En daar hou ik niet zo van. Wel zijn er tegenwoordig veel marokkanen die weer nieuwe recepten bedenken voor taarten en koekjes etc waar meer variatie in zit. Ik weet niet of ik mag linken dus ik heb je een bericht gestuurd met een link. En "hartige" recepten ken ik genoeg dus als je wat wilt weten hoor ik het wel
Gr samira

10

Re: ook ik ben nieuw

Hoi Samira, leuk! Mijn zwager is ook Marrokaans. Het lijkt mij gaaf om een keer chebakia te maken, op de traditionele manier, maar het vouwen van de koekjes lijkt mij erg moeiijk. Misschien heb jij tips? Erg leuk dat je bij het forum bent.

Groetjes,

Josien

Groetjes,
Josien

11

Re: ook ik ben nieuw

nou voor hartige recepten/taarten ben ik ook wel in hoor.

12

Re: ook ik ben nieuw

Oooh, ik ken wel van die heerlijke rolletjes met geitenkaas, maar dat is Turks...
Die zijn echt heeeeerlijk!!!