1

Onderwerp: Lisette

Ik ben Lisette, 35 jaar getrouwd met Jos en wij hebben een dochter Tanisha van 4 jaar. Wij wonen in Nieuwegein.  Ik werk 3 dagen als assistent controller bij Management en adviesbureau. Verder heb ik een Voeding- en adviesbureau waarmee ik me de andere dagen van de week bezig hou.

Ik ben in aanraking gekomen met deze site vorig jaar augustus omdat ik graag zelf een prinsessentaart wilde maken voor mijn dochter die in januari 4 werd. Ik was gelijk verslaafd!  We gingen de verjaardag van mijn man en mijn dochter op Curaçao vieren.  De thema van de kinderfeest was de prinsessen van disney. We zijn van 31 december t/m 29 januari op Curaçao geweest. Ik had alles meegenomen zowel materiaal en ingredi

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

2

Re: Lisette

hallo!

gr hanane

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

3

Re: Lisette

Haha, goeie combi, voedingadviesbureau en dan van die heerlijk ongezonde taarten bakken.

4

Re: Lisette

Ik adviseer heel veel lekkere taarten hhaaaha...geintje. Bij een verjaardag hoort gewoon een stukje lekkere taart. De meeste taarten die ik maak geef ik als verjaardagscadeau of voor speciale gelegenheden weg. Af en toe een stukje taart kan geen kwaad.

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

5

Re: Lisette

Je hebt helemaal gelijk!