1 Laatst bewerkt door mike (14-02-2007 02:27)

Onderwerp: Mike

hallo
Ik zal me even voorstellen ik ben mike en ik ben gek op alles wat met koken en bakken te maken heeft . Ik heb 2 kleine dochters dus dan ontkom je er niet aan om een taart te bakken voor een verjaardag . dat werd dus een prinssesen taart . zo ben ik ook op deze site terecht gekomen . ik heb sinsdien toch wel een aantal taarten voor andere gemaakt , dus voor tips kijk ik hier heel vaak .

gr mike

2

Re: Mike

Jij ook welkom op het forum!!
Ik heb je even een eigen topic gegeven, dat is veel leuker dan een topic delen ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Mike

welkom op het forum!!!! En veel plezier hier.

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

4

Re: Mike

uh...Mike...ben je een man of een vrouw :o

Niet dat dat wat uitmaakt maar ik lees het op z'n engels en dan denk ik : " Leuk dat er meer mannen op het forum komen" Maar als ik het gewoon uitspreek zoals je het schrijft (op z'n Ned dus) dan denk ik dat je misschien toch een moeder ipv een vader bent :Y :D

Wat je ook bent...in elk geval WELKOM ! ;)

( en er is nog iets waardoor ik denk dat ik weet wat je bent haha...lol.....ik ben heel benieuwd of ik gelijk heb )

5 Laatst bewerkt door mike (14-02-2007 02:35)

Re: Mike

Nou even voor jou dan  nicole,ik ben dus een man de meeste banketbakkers zijn ook mannen. anders zijn het banketvrouwen ( grapje) ik ben benieuwd of je gelijk had met je ingeving over mij. 
tot de volgende keer

6

Re: Mike

Jaaaaaaaaaa !!
Ik wist het haha...

Weet je waarom ?? Ik ken meer mannen die lui zijn met hoofdletters hahaha..LOL :D

Er zijn denk ik heel veel mannen die dit leuk vinden maar er zijn er (helaas) maar weinig die dit met de vrouwen willen delen.

7

Re: Mike

Nicole, niet meteen zo plagen he, dan durven mannen helemaal niet meer en dan blijft het een dameskransje ;)

Mike, goed dat je gewoon lid wordt van dit forum, er zitten ook hele aardige meiden tussen hoor!

Tot taarts!

Yvonne

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"