1

Onderwerp: Frances

Hallo,

Ik ben ook een nieuweling dus ik zal mij even voorstellen. Ik ben Frances, 31 jaar, getrouwd en ik heb een zoontje van 16 maanden. Ik ben van het najaar begonnen met de basiscursus spuiten van het ACDS in Anna Paulowna en doe nu de vervolgcursus. Ik zit in de groep bij de jullie welbekende Wietske en Angelique (Angel36 geloof ik...)Naast het spuitwerk zou ik ook graag nog wat meer willen doen met marsepein en fondant. Dus dat wordt nog een workshopje volgen denk ik... En uiteraard veel jullie forum bezoeken voor tips natuurlijk! Oh ja, ik woon in Julianadorp(net als een andere taartenbakster op dit forum zag ik).
Ik zal jullie de komende tijd nog wel spreken op dit forum.
Groetjes

Re: Frances

Hoi Frances, welkom op dit forum, ik vind het een superforum heel gezellig. Ik weet zeker dat ook jij hier heel veel aan zult hebben, dit forum heeft superveel informatie en ik vind dat als je een vraag stelt er razendsnel op wordt gereageerd.

Groetjes en ik zal je nog wat vaker spreken,

Josien

Groetjes,
Josien

3

Re: Frances

H

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

Re: Frances

Hoi Frances,

Leuk dat je bij ACDS de cursus volgt. Mijn "juf" (Carin) heeft daar ook cursus gevolgd en is nu een goede vriendin van Martha. (de sugarladies). Carin besteld ook veel dingen voor mij bij ACDS. Moet daar toch ook nog een keer heen om te kijken.

Veel plezier op dit forum en ik vind het ook heel leuk om hier van alles en nog wat te lezen wat met taarten te maken heeft.

Groetjes, Jolanda
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA

Re: Frances

Hoi Frances,
Welkom bij de club!

heel veel succes met alle taarten die komen gaan !
en je weet het eenmaal hier verzeild komen er een hele boel taarten meer dan je van te voren had gedroomd!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

6

Re: Frances

Hoi Frances,
he wat leuk, zie nu ook dat we ongeveer dezelfde leeftijd hebben (ben zelf 30). Ben wel in hoor om af te spreken.

Heb zelf de basiscursus ook gevolg bij ACDS, ivm een andere opleiding nog geen tijd gehad voor de vervolg. Jammer, lees dat er veel bekende van het forum nu in de kleine groep zitten bij Martha.

gr. Mari

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle