1

Onderwerp: Carla

Hoi allemaal ik ben Carla, 36 jaar en woon al zo'n 18 jaar samen met Ed, we hebben samen een zoontje van 2½ jaar: Enrico

Toen Enrico 1 werd wilde ik een aparte taart voor zijn verjaardag en ben ik gaan zoeken op het internet. Uiteindelijk kwam ik bij Inge terecht maar zij had helaas geen tijd meer om een taart te maken.
Dan toch maar een taart van de bakker, maar dat was schrikken zooooooooo duur voor een 'simpele' slagroomtaart met plastic poppetje!

Ik dacht wat zij kunnen kan ik ook ! Dus een 'thuis'workshop georganiseerd met Inge en sindsdien ooooooook verslaafd! Er gaat bijna geen dag voorbij zonder even op het forum te kijken! En dan altijd in alle winkels kijken of er nog wat is wat je ook weer voor de taarten kan gebruiken! Het lijkt wel een enge ziekte :lol: :lol:

Re: Carla

Hallo Carla,

Je taarten zien er goed uit. Net als jou heb ik ook de brandweertaart gemaakt voor mijn zoontje. Ieder jaar wil hij weer de brandweertaart voor zijn verjaardag.
Werk jij met marsepein of met fondant?
Succes verder.
Groetjes van Jolanda.

Groetjes, Jolanda
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA

3

Re: Carla

Hoi Jolanda,

Ik werk met marsepein, ik vind fondant niet lekker. Heb jij geen fotoalbum? Ben wel nieuwsgierig naar je brandweerauto.

Re: Carla

Ik heb tot nu toe alleen nog maar met fondant gewerkt. Maar in Noorwegen werken ze volgens mij meer met marsepein. Daar moet ik dus nog wel meer mee gaan oefenen.
Helaas heb ik geen fotoalbum op het web.

Groetjes, Jolanda
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA