1

Onderwerp: toch ook even voorstellen...

hallo, ik ben Ciska Rorije, bijna 32 en moeder van 2 jongens, een van 5,5 maand en een van 20 maand...

Vorig jaar toen mijn oudste 1 werd wilde ik een kindertaart maken, en zodoende kwam ik hier terecht.Toen erg veel gelezen, veel tips opgedaan en het resultaat is o.a de Dikkie dik taart , mijn avatar. Nu ben ik sinds kort weer opnieuw bevangen door de koorts, na een half jaar stilgezeten te hebben op dit gebied (erg druk geweest met de 2 kleintjes). Ik heb weer wat meer tijd voor mezelf en had alle benodigdheden nog in huis.

Een vriendin van mij vroeg tips voor haar zoontjes feesttaart  en toen dacht ik laat ik ook weer eens wat maken (bedankt Iris). Inmiddels weer 2 taarten gemaakt na  een beetje herstudie haha

Ik bakte altijd al de taarten zelf voor de verjaardagen , maar dan appeltaarten en kwarktaarten e.d
Nu ik de puzzeltaarten hier heb ontdekt vind ik dat toch echt leuk om te doen, en chocoladetaarten..

Ik zal binnenkort eens mijn taarten showen hier maar hoe dat moet moet  ik nog even doorkrijgen

2

Re: toch ook even voorstellen...

Ha Welkom!