1 Laatst bewerkt door KiT (04-02-2007 23:02)

Onderwerp: Wie is.....KiT

Hoi Hallo,

Nu dan maar even tussen de verhuisstress en verjaardagsbluess van dochterlief tussendoor mij voorstellen.

Ik ben dus KiT, eigenlijk Kitty. Ben 37 heb een dochtertje van zes (net vandaag geworden!!!). Woon sinds de zomer van 2005 samen met mijn vriend en we zijn momenteel dus bezig om ons nieuwe huis in Haarlem bewoonbaar te maken en dan daar te gaan wonen.
Vandaag even geen klusdag, want dochterlief was jarig en dat kan je natuurlijk niet voorbij laten gaan. (taartfotos en traktatiefotos volgen nog in de show off.....

Als ik niet aan het verhuizen ben, werk ik 24 uur per week op een makelaarskantoor in Amsterdam en houdt me vooral bezig met het reilen en zeilen van verenigingen van eigenaars en/of Co

er is altijd wel een reden voor taart

2

Re: Wie is.....KiT

Hey!
Gefeliciteerd met je dochter!
Ben benieuwd naar haar verjaardagstaart! :)
Enne, succes met verhuizen/opknappen!

3

Re: Wie is.....KiT

Nou die verjaardags taart was HARTSTIKKE MOOI en ERRRUUUUUGGGG lekker.
Mijn lievelings kleuren ( gelukkig ook die van Amber) dus ik kan alleen maar vol lof erover spreken!!!  :Y   :D   :rolleyes:
groetjes Antoinette

Pluk de dag!

4

Re: Wie is.....KiT

sufkip die ik ben, nu dus in het "oude" huis ligt het fototoestel nog in het nieuwe huis (met de verjaardagstaartfoto's er op!) wordt vervolgd......

@ Minke, bedankt zoals je net hebt kunnen lezen, fotos moeten nog even op zich laten wachten :( (dat succes kan ik zeker wel gebruiken)

@ Antoinette: dank je voor de complimenten

terug naar de verhuisblues :/

er is altijd wel een reden voor taart

5

Re: Wie is.....KiT

Nou, je maakt er zo wel een spannend vervolgverhaal van he! :Y

Misschien moeten we maar een nieuw topic openen: hoe wonen onze baksters :D

greetings, Natas

6

Re: Wie is.....KiT

ja he he eindelijk ik ga ze er zo op zetten..... ;)

er is altijd wel een reden voor taart