1

Onderwerp: Marlies

Tja, ik kan natuurlijk niet achterblijven.....

Mijn naam is Marlies van der Meulen-Slappendel (sinds 16-06-2006) toen zijn mijn man (Stefan) en ik getrouwd. Gelukkig had ik deze site nog niet gevonden anders had ik natuurlijk mijn bruidstaart zelf willen maken. Aan de andere kant mijn bruidstaart was niet zoals ik had afgesproken met de bakker en dat was wel erg jammer. Maar lekker was ie wel....

We wonen al twee jaar in het schilderachtige dorpje Zegveld waar de meeste van jullie nog nooit van gehoord hebben. Zegveld hoort bij de gemeente Woerden wat al bekender in de oren zal klinken. We hebben het huis al vier jaar en hebben errst grondig verbouwd wat echt wel nodig was... en om eerlijk te zijn het is nogsteeds niet helemaal klaar, maar je blijft altijd wel wat dingetjes houden, nietwaar?!

Ik werk fulltime in een bloemenwinkel en heb dus ook mijn eigen bruidsboeket en andere bloemen voor deze dag gemaakt (had dus ook geen tijd meer gehad voor een bruidstaart).

Zo af en toe maak ik een taartje want teveel is echt niet goed voor de lijn en ik gun mezelf de tijd niet om een lekker taartje te maken ben veel te druk met van alles en nog wat.... O.a. dit forum een beetje bijhouden want voor je het weet moet je drie pagina's complimenteren.....................

Wat heb ik nog niet gemeld???
Ow ja ik ben 25 jaar en we hebben nog geen kids maar wie weet komt dat nog... Het lijkt me fantastisch om zo'n klein lief schatje te hebben......

Het is nog lastig om een boeiend verhaal over jezelf te schrijven....
Hmmmm hobby's??? Het taartenbakken is mijn nieuwste hobby, kokerellen vind ik altijd wel leuk, dvdtje kijken (en zeker van Disney die zijn echt fantastisch).

Favo tv serie/programma.... Las Vegas, CSI, 't Schaep met de 5 poten, praatjesmakers..... en nog veel meer....

Lekkerste eten.... Mijn zelfgemaakte marinade voor een overheerlijk varkenshaassateetje.... Yummie....

Favo vakantieland....... zou nog wel eens naar Australie willen omdat daar familie woont.....

Mensen ik weet verder echt niets meer. Bedankt voor het lezen en succes met het taarten bakken...

Liefs Marlies.

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.