1

Onderwerp: Ellen

Tja, dan wil ik ook niet achterblijven. Ik ben dus Ellen 33 jaar, heb een lieve man en twee dochters (Merel van 4 en Linde van bijna 2).
Ik heb jaren gewerkt met verstandelijk gehandicapten, maar wilde op een gegeven moment eens wat anders. Dat is management assistente geworden (oftewel simpeler gezegd secretaresse) op afdeling P&O van het Waterschap. Ik werk daar 20 uur per week en probeer daarnaast een goede mama te zijn.
Een keer per week train ik nog ivm het wedstrijddansen dat ik doe (nu alleen nog ballroom, hiervoor ook heel actief Latin), maar we doen eigenlijk te weinig (maar om nu 2 of 3 keer per week oppas te regelen, nee, dat zie ik ook niet zitten).
Op de derde verjaardag van Merel wilde ik eens wat anders dan een appeltaart en ben op internet gaan zoeken. Ik kwam op de site van Inge door de beschrijving van de barbie taart en heb meteen een bestelling gedaan. Na veel klungelen is het me gelukt om die taart te maken. Na ongeveer een half jaar ben ik actief lid geworden en heb me door jullie allen fijn laten inspireren.
Begin januari heb ik mijn eerste workshop gevolgd en hoop dat ik er nog veel meer mag gaan volgen, want tjee, wat leer je daar dan weer veel van!
Ben me voornamelijk gaan richten op puzzeltaarten, maar probeer steeds meer ook wat spuitwerk voor elkaar te krijgen (staat dus nog enorm in de kinderschoenen wat ook nog wel zichtbaar is, hihi) maar al doende leert men.
Nou, dat is het kortweg gezegd wel een beetje.

Groetjes Ellen http://www.merlin.mijnalbums.nl
Geen mens zo stil als eentje die van taart geniet!!!Smakelijk

2

Re: Ellen

We zitten inderdaad qua leeftijd, zowel van onszelf als van de kinderen, dicht bij elkaar zeg! Hihi, grappig!
(alhoewel ik nog altijd tegen iedereen roep dat ik 28 ben...:D:D)

3 Laatst bewerkt door corina (03-02-2007 20:24)

Re: Ellen

Grappig dat we allemaal qua leeftijd en kinderen overeenkomen. Kan bijna geen toeval zijn hahaha.
Leuk hoor.
Het enige verschil is dat jullie ervaren zijn met taarten maken, dat zijn wij nog lang niet. Maar hopelijk komt dat ook nog goed. :lol: