1

Onderwerp: Josien

Nou ik dan ook maar :)

Ik ben Josien ik ben 22 en ga dit jaar over zo'n 2 a 3 maanden samenwonen met mijn vriend met wie ik al 4 jaar en 4 maanden een geweldige relatie heb. Ik ga ook dit jaar trouwen met mijn grote liefde en daar heb ik heel veel zin in...

Ik en mijn vriend wonen nu nog bij mijn ouders in en pendelen heen en weer tussen mijn ouders en mijn schoonouders ( mijn mams heeft overigens GEEN  kanker, bleek te gaan om een ziekte aan haar lever :) :) :)!!!). Ik heb nog een zus van 25 en een broer van over 2 dagen 29. Ik heb ook nog een schoonzus die 2 kindjes heeft 3e op komst. Mijn zwager de man van mijn schoonzus is moslim en Marrokkaans net als mijn schoonzus ( niet Marrokkaans wel moslim ). Ook heb ik nog een schoonzus en 2 zwagers van Siciliaanse afkomst die mijn schoonmoder kreeg bij een andere man.. ( is een lang verhaal )

Ik vind het forum top en heb echt mijn hobby gevonden, ik vind de mede forumgebruikers heel aardig en taarten maken vind ik ontzettend leuk. O ja, mijn andere grote hobby is naaien, ik zit bijna 2 jaar op naailes echt super.

Nou, dit ben ik in vogelvlucht..

Liefs,

Josien

Groetjes,
Josien

2

Re: Josien

Hoi Josien,

Oh wat fijn om te lezen dat het geen kanker bleek te zijn! Wat een opluchting! Maar goed een ziekte aan haar lever is vast ook niet zo heel prettig. Lijkt me erg gezellig trouwens zo'n multcultifamilie!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Re: Josien

Ja het gaat gelukkig goed met mams, ja, en kun je nagaan dat mijn vriend en mijn kinderen half Koreaans worden... Net als bij mijn zus die is ook Koreaans..

Groetjes,

Josien

Groetjes,
Josien

4

Re: Josien

Hey, gelukkig omdat te horen, echt een opluchting.

Re: Josien

Ja nou op het nippertje... Ze zou vanmorgen voor 3 uur geopereerd worden en toen dacht de arts toch even checken toen hebben ze 4 liter vocht weggehaald en gekeken en zagen niks alleen dat ze lever sclurose heeft.. Ook niet leuk, maar ze kan wel 100 worden

Groetjes,

Josien

Groetjes,
Josien

6

Re: Josien

een mama van 100 das toch mooi

cateren is ook gebakjes maken :)

7

Re: Josien

goed te horen dat het goed met je moeder