1

Onderwerp: Michelle/Michiko

Leuk idee !!! Je wordt toch wel een beetje nieuwsgierig naar de mensen achter de mooie taarten.

Ik ben dus Michiko, ik ga op internet vooral door het leven als Michelle. Ben 33 en half Japans/Indonesisch. Ik heb 2 kinderen mijn dochter is 9 en heet Cassidy en mijn zoontje van 5 heet Jason.

13 jaar terug bracht een vriend Wilton bakspullen mee uit Amerika omdat het mij leuk leek taarten te bakken na het kopen van een Wilton jaarboek. Het is er toen nooit van gekomen. Maar toen een hele goede vriendin vertelde dat ze taarten bakte en vertelde over de webshop (dat ze daar al haar spullen besteld) ben ik gaan kijken.En toen blijven hangen.

Verder, ik heb altijd in de ICT gewerkt bij de gemeente als netwerkbeheerder en toen als docent etc. maar zit sinds een aantal jaar in de WAO. Heb een eigen bedrijf, in beren met bedrukte kleding etc als geschenk of wat dan ook en alles wat erbij komt kijken. Ik hoop ooit een winkelpand te kunnen huren zodat ik ook eindelijk kinderfeestjes kan geven, waar kindjes hun eigen beer kunnen maken enzo maar dat is toekomstmuziek.

Dat is het wel zo een beetje.