1

Onderwerp: Marleen

Hoi,

Nou dan kan ik natuurlijk niet achterblijven............

Mijn naam is dus Marleen ik ben nu nog net aan 32 jaar en heb samen met Jos 2 kinderen, Annemiek van bijna 6 en Bram van 3.
Ik werk in de zomer 2 dagen en in de winter 3 (doe het komende winter denk ik maar 2 en halve dag) bij een bedrijf wat speksteen kachels bouwt en daarvan doe ik dan de boekhouding.

Ik was altijd al erg graag aan het bakken met van alles en nog wat. Een verjaardag zonder roomhoorntjes wordt niet meer gewaardeerd, dus die moeten er echt bij. op mijn 10e bakte ik voor mijn moeder de appeltaart en kwarktaarten.
Vorig jaar in april zag ik op de peuterspeelzaal fancy fair een taart met daarop dikkie dik, die vond ik zo geweldig en dat is blijven hangen (bleek dus achteraf de taart van Wietske te zijn). Ik wilde ook eens een cursus hiervoor gaan volgen en heb dat in september gedaan. Was daarna op internet aan het snuffelen en kwam het forum tegen (en dus ook weer de taart van Wietske waar het allemaal toch wel een beetje mee is begonnen) En tja eenmaal het forum gevonden dan kan je er niet van af blijven net als de rest van de verslaafden hier.

vanavond lekker taarten bakken voor het vervroegde (mijnes) en verlate (die van Jos) verjaardagsfeest van morgen, eens kijken wat de visite vindt van de nieuwste probeersels...