1

Onderwerp: Jeanet

Hallo allemaal,

Ik ben Jeanet, 38 jaar en heb samen met mijn vriend Erik een geweldig zoontje (Niels) van vandaag precies 9 maanden :D

Mijn beroep is apothekersassistent en ik beoefen dit vak al 16 jaar met veel plezier. Ik heb vaak als ik op dit forum de recepten lees , heel precies wil weten hoeveel gram ik dan van iets af moet wegen, dus 1 cup marshmallows is hoeveel gram?? soms word ik daar een beetje gek van, komt vast door mijn beroep haha.

Voor Niels zijn 1e verjaardag wil ik een speciale taart en omdat die bij de bakker nogal prijzig zijn, begon ik te speuren op internet en vond deze fantastische site! Ik heb al uren besteed aan het lezen op dit forum, video's bekijken en instructies bekijken op andere sites enz enz. Soms print ik dingen uit en doe ze in mijn ' taartenmap'. Mijn echte taartenwerk moet nog komen, heb nu bijna alles in huis. Ben een beetje aan het prutsen geweest met letters, cijfers, marshmallowfondant, marsepein zonder amandelen, bokkepootjesvulling, limoenbavarois gemaakt om te kijken wat handig is en lekker.

Als jullie verder nog wat willen weten, vraag gerust. Vind het ook leuk om te lezen wat de andere dames/heren doen, leuk idee om dit onderwerp op te starten.

Groetjes Jeanet