1 Laatst bewerkt door annette (02-02-2007 14:23)

Onderwerp: Annette

Hoi ik ben Annette (in de volksmond Annet), ben 37 jaar en heb 3 kids; Loïs van 9, Noa wordt morgen 7 en Ferran is 4.
Ik ben door Wietske meegesleurd :D naar een basiscursus taarten maken bij Inge, vorig jaar maart, en sindsdien meteen verslingerd geraakt aan het taartenmaken. Ik ben nu dus al bijna een jaar bezig.
Kreeg gelijk al aardig wat opdrachten dus het was een druk jaartje.. soms had ik er wel 4 in de week, dat vond ik dus echt te veel dus nu hou ik aan zo ongeveer

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

2

Re: Annette

Hoi Antenne,

Wat vliegt de tijd, ik loop heel wat jaartjes achter qua info zie ik. Lois al weer 9 jaar!!
Echt superleuk je hier te vinden.
Wat ben je supercreatief (wist ik niet van je) en wat maken jullie een mooie taarten. Ik kom wel een keer bij je in de leer. ( alhoewel, je woont wel een heeeeeel eind bij me vandaan)
Je loopt tussen de middag nog steeds het liefst een stukje buiten (weet nog goed de loopjes naar Gelderlandplein).

groetjes
Michiko

3

Re: Annette

Haha, wat grappig om jou hier tegen te komen!! Wat is de wereld klein he!
Ik loop ook achter bij jou hoor, heb je ook kids, vertel vertel...... zet je ook even bij de 'ons kent ons' dan ben ik weer helemaal op de hoogte :D :D
Hoe lang ben jij al aan het taarten bakken???
En ik wist ook niet dat ik creatief was hoor :lol: :) dat kwam er blijkbaar zomaar uit... kom maar een keertje hoor, gezwellig :)

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

4

Re: Annette

Zo, ik heb me ook even voorgesteld!!
Ik heb je taarten nog een keer goed bekeken, maar wow, wat ben jij een natuurtalent. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen aan de lopende band taarten bestellen. Je hebt je roeping niet gemist, maar later gevonden :D.
Ik bak al jaren!!! Bakken, vullen gaat prima, maar decoreren heb ik eigenlijk weinig mee gedaan. Na het zien van zoveel mooie taarten, kan ik natuurlijk niet achter blijven.
Lijkt me heel gezellig een keer bij te kletsen.

groetjes
Michiko