1

Onderwerp: Annemieke

Hoi,
Mijn naam is Annemieke en ik ben een oud collega van Inge. Wij kwamen elkaar per toeval tegen in de McDonalds, na elkaar een paar jaar niet gezien te hebben. Zij vertelde mij over haar bedrijf dat ze toen net was gestart en ik was toen net op internet aan het zoeken naar taartdecoreren. Inge heeft toen de dubbeldekker trein voor mij jongste zoon  gemaakt, die toen 2 jaar werd. Dat vond ik zo ontzettend goed dat ik daar meer vanaf wilde weten.
Ik heb een aantal weekend cursussen gevolgd bij ADCS en dat was erg goed bevallen (inge gaf toen nog geen workshops).
Wij hebben 2 jongens; Tenzin en Kareem van 6 en 4 jaar oud. We hebben een bedrijf in Wellness producten (voedingssupplementen en huidverzorgingsproducten), mijn partner heeft een eigen bedrijf en is consultant. Tot maart werk ik nog 2 dagen en de week en vanaf maart ga ik me alleen nog bezig houden met onze suplementen. Daarnaast bak ik taarten omdat ik het leuk vind en het geluk heb om een erg grote familie te hebben en veel vrienden met nog meer kinderen. Dus er is altijd wel iemand jarig.
Ik woon in Krommenie, vlak bij Jos

groeten Annemieke
Cake It

2

Re: Annemieke

Ik heb je website bekeken, wat een geweldige taarten staan daar op.