26

Re: Kom op bezoek bij.....

echt leuk zeg
en idd dat deuntje is aan het rondzingen in mijn hoofd

cateren is ook gebakjes maken :)

27

Re: Kom op bezoek bij.....

SUPER, wat leuk. Wat een geweldig idee, en een perfecte uitvoering! Nelleke, je hebt uzelf overtroffen! Ik vind hem GAAF!!!! Helemaal een eigen creatie en dan zo'n schitterend idee. Ze lijken mij inderdaad alles behalve gemakkelijk (je hebt ze dan ook niet in de eenvoudigste posities gezet) wat zal de jarige blij zijn.

Groetjes Ellen http://www.merlin.mijnalbums.nl
Geen mens zo stil als eentje die van taart geniet!!!Smakelijk

28

Re: Kom op bezoek bij.....

hij is echt leuk.............
maar ik ben ook benieuwd wat mist er nou ik kan het ook zogauw niet vinden hoor.......

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

29

Re: Kom op bezoek bij.....

Geweldige taart.!!!!!!! Vroeger vond ik het al een leuke serie. Mijn broertje BOB was altijd Barbabob, dus hele leuke herinneringen aan en nu kijkt Arthur er naar het komt vaak op ned. 3 langs zo rond het middaguur. Hele nieuwe afleveringen en veel mooier getekend als vroeger. Maar het is wel hartstikke leuk dat al dat oude weer terug komt.
Groetjes Antoinette

Pluk de dag!

Re: Kom op bezoek bij.....

Nou ja, het is een kleinigheid hoor wat mist, barbabob, die harige heeft geen handen. Zelf had ik het niet gezien maar Rosa, mijn oudste van vijf, die zag het gelijk :-)
Het zwart was op en aangezien jullie het ook niet zien, ha ha, laat ik het maar zitten!

Leuk dat jullie weer zo snel reageren, het is altijd zo leuk om een taart te posten!

Nelleke

31 Laatst bewerkt door Nathalie (28-01-2007 01:24)

Re: Kom op bezoek bij.....

Hoi Nelleke,

Ik miste de handjes van barbabob ook. (Ik heb wel een hele tijd zitten zoeken en grondig alles bekeken!!!! DUs best lang gezocht en nagedacht) Echt missen deed ik ze niet! Ondertussen dat ik de reacties aan het lezen was heb jij de oplossing al gegeven. NIET LEUK! In het vervolg nog iets langer wachten met de oplossing te geven! :lol:
Hij is helemaal af! Nu zit ik wel met een probleem: De hele nacht met dit liedje in mijn hoofd. Dat zullen mijn collega's leuk vinden! :-D
Die taart is geweldig!!!!!!

32

Re: Kom op bezoek bij.....

OOOOHHHH WAUW, wat is ie gaaf!!! En wat een mooi ontwerp, zo allemaal in de armen van Barbapapa!!! Echt h

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

33

Re: Kom op bezoek bij.....

nou je het zegt, en ik nog eens de harige goed bekijk, denk ik ja je hebt gelijk. maar gemist, neeee !

34

Re: Kom op bezoek bij.....

Nou wat moet ik nog toevoegen?????? Was er al gezegd:

Hij is mooooooooooiiiiiiiii pracchhhttiggg wat leuk en origineel ?
Echt een hele mooie en inderdaad weer eens heel iets anders!
Zonde om op te eten!

Re: Kom op bezoek bij.....

haha was mijniet opgevallen met die handen.
Hijis wel erg mooi geworden
ziet er faantastische uit.
Vindt je hetniet jammer op hemop te eten?

Groetjes Astrid

36

Re: Kom op bezoek bij.....

oooww!! Deze is tE leuk!

37

Re: Kom op bezoek bij.....

helemaal geweldig, wat is deze mooi!!!!!! Van barbapapa hebben ze hier ook een aantal boeken, en gelukkig kijken de kinderen nu niet mee, want dan was deze meteen favoriet voor de volgende verjaardag, dat weet ik zeker!!!!!

38

Re: Kom op bezoek bij.....

hoi nelleke!
Hij is weer super zeg! schattig al die k(/p)oppies, echt net echt!
Lijkt mee heel lastig te bekleden... Maar het is weer glad gelukt!
Morgen proeven of hij net zo super smaakt als ie eruit ziet!

Re: Kom op bezoek bij.....

Gaaf wat een leuke taart en ik geloof dat hij bij iedereen wel herinneringen op haalt.

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

40

Re: Kom op bezoek bij.....

WAUWWWWWWWWWW

deze is supergeweldigfantastisch!!!

zoooo mooi gedaan, dat boetseren, en dan de taart in het roze, jaaaaa, echt prachtig zeg!!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

41

Re: Kom op bezoek bij.....

WAUW, echt super GEWELDIG!! Ik kan alles herhalen wat al gezegd is maar dat heeft geen zin!
Toch nog een paar dingen:
- super ontwerp Barbapapa met de kleintjes
- heel orgineel idee
- de poppetjes lijken echt heel erg goed!

1 puntje van kritiek: ik heb meteen het liedje in mijn hoofd, die komt er vast de hele dag niet meer uit!! :D

Supertaart!

Groetjes Chantal

Re: Kom op bezoek bij.....

Hoi hoi!
Dank weer voor alle reacties!

Nog even een reactie op karentje: Ik schilder de wenkbrauwtjes en de ogen met een heel klein penseeltje en gewone zwarte kleurpasta, iets aangelengd met water. Gaat prima!

Ik heb trouwens van het bouwen van de taart een paar tussenfases gefotografeerd, belangstelling?

Groetjes!
Nelleke

43

Re: Kom op bezoek bij.....

Prachtig!!!! Super!!!! Echt heeeeel mooi!!!!
Wat zal je daar een tijd mee bezig zijn geweest zeg!!!

Mijn foto's zijn te zien op: http://www.dikketaart.mijnalbum.nl

44

Re: Kom op bezoek bij.....

geweldig, niets meer aan de vorige reacties toe te voegen, sluit me helemaal aan.

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

45 Laatst bewerkt door Evelien (28-01-2007 11:37)

Re: Kom op bezoek bij.....

Ook ik ben helemaal weg van je ontwerp. En die plooitjes aan de zijkant zijn balen, maar niet echt storend. En wat er mist... Ik weet niet zeker of ik het goed zag, maar volgens mij heeft die harige (geen idee welke barba dat is) geen armen!

Groetjes Evelien

Stik, zie ik net dat er n

46

Re: Kom op bezoek bij.....

Ooooh, die is leuk zeg! Krijg ineens flashbacks naar mijn jeugd :-) Leuk ook dat die ene (ben de naam vergeten) het kaarsje vasthoud!

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

47

Re: Kom op bezoek bij.....

een geweldige taart!
foto's van de tussenfase wil ik zeker zien, gewoon in je album?
ik ga meteen kijken, ik ben nl heel benieuwd wat de vulling is en hoe je alle barbapaps gemaakt hebt.

greetings, Natas

48

Re: Kom op bezoek bij.....

Prachtig zeg!! Wat ontzettend knap!!

Barbapapa is tegenwoordig weer op tv maar dan een andere versie. Helemaal niet leuk :-( Maaaaar gelukkig heb ik twee dvd's van de oude serie, echt super. En dat vinden de kids ook gelukkig ;-) Zijn hot items op Marktplaats en E-bay.....

groetjes

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

49

Re: Kom op bezoek bij.....

Hoi,

Ik zie die titel staan : Kom op bezoek bij......... en ik denk : nee het zal toch niet waar zijn ?

En ja hoor een heuze barbapapa taart, wat VET zeg, echt knap gedaan !!!! Hoe verzin je het om daarvan een taart te maken, echt zo mooi gedaan en alles zooooooooo mooi geboetseerd !!!!!!!

Knap hoor.

Groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

50

Re: Kom op bezoek bij.....

Nou die handjes heb ik  niet gemist hoor..... die zitten lekker warm onder zijn harige vachtje hihi...

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.