1

Onderwerp: baking cups

hallo


Was in de webshop aan het rondkijken en toen kwam ik zilveren bakingcups tegen. Zet je hier de papieren cups in? Dus zijn ze herbruikbaar?

Groetjes Hannelore

[img]http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumview&a=1&key=J8RNCZQQ&album=H3WCN8F3[/img]

2 Laatst bewerkt door ria (16-06-2006 09:06)

Re: baking cups

hoi
dit zijn volgens mij gewone papieren cups waar je direct in moet bakken  die zet je dan in de zilveren kleur. Als de gasten heel voorzichtig doen, kun je ze miscchien hergebruiken. Ik denk dat dit in twee porties is gesplitst omdat veel mensen ook met een combi magnetron werken en dan gaat het zilver verkleuren of vonken.

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

3

Re: baking cups

Hoi,

Ze zitten dubbel in een verpakking, dus steeds een zilveren met daarin een witte, zodat je het zilver niet rechtstreeks tegen het cakeje aankrijgt. Wij hebben het toevallig (voor school) net gemaakt en toen bleek dat het het mooiste is om de zilveren cupjes mee te bakken in de oven (gewone welliswaar) omdat ze dan mooier zitten. Het zit toch vrij los om een cakeje als je het er later in zet. Of ze herbruikbaar zijn hangt af van of je de cakejes nog in glazuur etc. doopt, want daar worden ze toch gekleurd van.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat