1

Onderwerp: help... taart ingezakt!

ik heb vandaag een chocoladetaart proberen te bakken met de biscuitmix uit de webshop + toevoeging van cacao zoals iemand gezegd had, het is alleen niet helemaal gelukt... taart is niet echt gerezen. Wat moet ik nu doen? Is die taart wel bruikbaar in combinatie met nog een taart? Heb ik teveel cacao erbij gebruikt?

groetjes dummie

o ja... oven heb ik niet opengehad tijdens het bakken...

2

Re: help... taart ingezakt!

Hoi,

ik heb net ook een chocoladetaart gemaakt (precies zoals jij) en ik moet zeggen hij is net als altijd. Mooi gerezen. Hij voelt wel steviger aan dan normaal. Maar ik hoop dat dat geen invloed heeft op de smaak. Dat merk ik morgen wel als ik hem ga opmaken.

Heb je wel lang genoeg alles gemixt?

Groetjes, Mandy

Bekijk ook eens mijn website: http://www.detaartenprinses.nl/

3

Re: help... taart ingezakt!

ja, was zelfs nog zorgvuldiger met de mixtijd dan toen ik voor het eerst een gewone taart bakte... ik denk dat ik het dinsdag maar even opnieuw probeer met veel minder cacao. de mijne is nu maar zo'n 3 cm hoog (wat je deeg is zeg maar) smaakt op zich meer als dikke cake (kon het niet laten) maar ik denk dat het te machtig wordt als ik hem gebruik... of zou ik hem toch nog kunnen gebruiken in combinatie met de volgende die ik bak?

groetjes dummie