1

Onderwerp: recept moscovisch gebak werkt niet wie heeft een ander recept

hoi meiden heb het recept van deze site gemaakt maar niet gerezen baal baal.
dit was een recept voor een springvorm van 22 cm heb dit keer twee gedaan want heb zelf een van 27 cm.wie kan mij aan een simpel recept helpen.
en moet je de taard een dag van te voren maken wil je het verder gaan versieren.
groetjes angelique

2

Re: recept moscovisch gebak werkt niet wie heeft een ander recept

Hai Angelique,

Je zou ook de taartmix van de webshop kunnen proberen. Die is echt ideaal!! Je hoeft er verder weinig (wat water en eieren) aan toe te voegen en volgens mij lukt ie altijd!
Succes ermee!

Groetjes, Minke

3

Re: recept moscovisch gebak werkt niet wie heeft een ander recept

Hoi, Ik gebruik zelf altijd de biscuitmix van Soezie, en die is nog nooit mislukt. Hierbij moet je ook alleen water en eieren toevoegen. Deze mix te vergelijken met die uit de webshop. Je kunt die kopen bij de Boerenbond.

Het beste is idd om de taartbodem een dag van te voren te bakken. Luchtdicht verpakken in een (pedaalemmer)zak als hij is afgekoelt. Dan is hij de volgende dag steviger om door te snijden.

Succes, Patricia

Wil je al mijn foto's zien van de taarten die ik gemaakt heb, kijk dan op mijn site www.mooietaarten.nl

4

Re: recept moscovisch gebak werkt niet wie heeft een ander recept

Hoi Angelique, het recept 'basis voor taart', dus de cake zonder boter, mislukt bij mij eigenlijk nooit. Ik pas wel de verhouding aan naar 6 eieren (alles met

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5 Laatst bewerkt door Car (13-05-2006 07:13)

Re: recept moscovisch gebak werkt niet wie heeft een ander recept

Ik weet niet of je in de buurt van een molen woont? Maar bij een molen hier in de buurt verkopen ze ook taartmixen, die precies hetzelfde zijn als die uit de webshop. Die mislukken inderdaad nooit. Misschien kun je daar eens kijken?
Voor adressen van molens kijk eens op infoTaartje.nl bij "materialen", en dan bij Ambachtelijk Korenmolenaarsgilde - molens per provincie.

De mix uit de webshop is net zo goed, mislukt nooit en smaakt heerlijk.

En verder heeft Evelien hier een recept geplaatst van haar nog nooit mislukte biscuitdeeg.

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops