1

Onderwerp: Krazy 4 decorating

Heeft er iemand ervaring met deze Ebayshop??!!  Ik heb hier leuke spulletjes op gevonden en zou deze graag willen bestellen.  Mijn man zei direct dat hij dat eerst eens goed moest bekijken omdat dit in Amerika is.

Heeft er ook iemand al ervaring met de set voor bloemetjes te maken van Wilton???

groetekes Kris

groetekes Kris

2

Re: Krazy 4 decorating

Hoi kris,
Ik heb zelf weleens uit amerika vandaan besteld, niet via krazy 4 decorating,  maar wel via candylandcrafts. Dat ging trouwens keurig.
Het is inderdaad op het eerste oog goedkoop maar vergeet de verzend kosten niet!!
Ik weet niet wat voor Belgie de douaneregels zijn maar boven de 22 euro moet je in nederland ook import rechten betalen en inklarings kosten. Veel bedrijfen willen het niet als kado verzenden vanuit amerika.

Maar Inge kan heel veel van wilton bestellen tegenwoordig. dus als je onthoud wat je leuk vind en je stuurt haar een mailtje of ze het voor je kan bestellen. Dan weet je wel dat het van een betrouwbaar adres komt. :)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.