1

Onderwerp: uitsteekvormen

hoi allemaal,
ik lees hier dat veel mensen het boek hoe versier ik een lekker koekje? kennen.
ik vind het zelf een geweldige boek.
voral die koekjes die er in staan vind ik erg leuk.
maar weet iemand ook waar je de uitsteekvormen kan kopen uit dit boek?
want het lijk me wel leuk om de koekjes uit te proberen.
groetjes morgan.

klik hier voor mijn website.

2

Re: uitsteekvormen

Hoi Morgan,

De specifieke vormen uit het boek weet ik niet, maar ik heb veel uitsteekvormpjes in een kookwinkel gekocht, ik heb een setje (aan een ring) bij Blokker vandaan en ik heb de vormpjes uit een doos met speeldeeg voor de kinderen ingepikt. Gewoon even rondkijken dus. :)

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Re: uitsteekvormen

Hai
Ik heb het boekje niet dus weet ook niet wat er in staat.
Maar als je kleine vormpjes zoekt, kijk dan eens bij de fimoklei bij de knutsel winkel.
Groetjes wendy

4 Laatst bewerkt door ria (22-03-2006 16:03)

Re: uitsteekvormen

Als je H

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

5

Re: uitsteekvormen

De uitsteekvormpjes van het boek zelf, zijn volgens mij van Wilton. En daar kan Inge geloof ik ook voor je bestellen!!

Groetjes Evelien

6

Re: uitsteekvormen

nou,eersgister was ik nog bij Inge en heb daar geweldige uitstekers gekocht, had ze net net nieuw uit Engeland. Met alles wat je nodig hebt voor de babykoek, cake etc:speen, wiegje, fles, baby, kinderwagen etc.
Het was wel even oefenen trouwens omdat telkens als ik de marsepein eruit wilde tikken de helft erin bleef zitten. Harder tikken, hmm dat ging niet altijd goed. Ik heb er maar wat crisco en maizena ingesmeerd, dat ging iets beter. Toch nog meer oefenen maar ja, ik heb nu de griep dus ga naar bed, ik lijk wel gek om dan zowiezo nog te gaan forumspitten, zal wel de verslaving zijn, zucht.
angel36

Mijn taarten zijn te zien op:
http://www.taartenkotje.mijnalbums.nl

7

Re: uitsteekvormen

bedankt voor de antwoorden.
ik zal zeker even rond gaan kijken.
heeft inge dan ook een geoone winkel of alleen een web winkel?
en wat is het adres dan?

klik hier voor mijn website.

8

Re: uitsteekvormen

Hallo Morgan,

Ik heb een webwinkel, maar Angel36 woont dicht bij mij in de buurt en komt haar spullen na bestelling dus even ophalen om verzendkosten uit te sparen.

Ik heb dus geen gewone winkel. Toevallig had ik deze vorm die zij precies zocht voor een geboorte taart, maar als je zelf op de site van wilton kijkt en met die nummers en namen van de dingen die je zou willen mij via mail stuurt, dan kan ik ze voor je bestellen. Je hoort uiteraard eerst wat ze kosten.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

9

Re: uitsteekvormen

dat zou geweldig zijn.
ik ga even kijken op de internet pagina van wilton.
dan hoor je het wel van me.
erg bedank.

klik hier voor mijn website.

10

Re: uitsteekvormen

ik heb op de internet pagina gekeken van wilton.
maar daar kon ik het niet vinden.
dus als iemand het alsnog tegen kom.
laat het me even weten.

klik hier voor mijn website.