1

Onderwerp: gelukt!!

Heb afgelopen weekend (voor het eerst) voor mijn zoon een echte Bob de Bouwer taart gemaakt. Iedereen was erg enthousiast en hij was ook erg lekker. het enige wat ik wat minder vond aan mijn taart waren de lijntjes. Ik zie bijvoorbeeld op de taart van Mmirjam op de Galerie mooie lijntjes als neus en ogen, wat kan ik hiervoor het beste gebruiken? Ben zelf aan de slag gegaan met dropveters en rozijntjes, maar dat ziet er toch minder leuk uit...

Groetjes Mandy

2 Laatst bewerkt door wendy (20-03-2006 14:21)

Re: gelukt!!

Hai mandy

Niet dat ik zo ervaren ben hoor maar ik had toch wel tips aangezien ik zaterdag ook een bob taart (nou ja Rollie) heb gemaakt.
Voor lijntjes die ik duidelijk wil hebben rol ik zwarte marsepijn heel dun uit.
dat heb ik b.v bij de wielen en de ogen gedaan.
De hele fijne lijnen heb ik met de stift van de webshop gedaan. wel even wennen want je marsepijn moet dan al wat gedrrogd zijn want de punt is vrij hard.
Ik hoop dat je er wat aan hebt bij de volgende taart want naar ik vrees is bij jou ook de verslaving al toegetreden. ;) :D

Ik ben wel benieuwd trouwens zet je je taart nog op de schow off?

Mijn taarten kun je zien op http://www.mijnalbum.nl/Album=LHWNJHKZ

Groetjes wendy

3

Re: gelukt!!

Hoi Wendy,

Bedankt voor je antwoord...wat leuk dat jij ook into bob de bouwer bent bezig geweest! Ik heb net je website bekeken, maar die van jouw zijn toch echt al professioneler dan die van mij...maar het was dan ook pas mijn eerste taart, en dat was zeker niet de laatste!!!! Het is geweldig om te maken, en nog leuker om achteraf al die leuke reacties te krijgen...ik hoor het al ik moet gewoon een hoop gaan bestellen op de webshop.

Groetjes en bedankt voor je reactie!

Gr mandy

4

Re: gelukt!!

Hoi Mandy,

Ik had toen nog niet zoveel spullen (Die Bob de Bouwer taart was mijn eerste taart :) ) dus toen heb ik glazuur gemaakt van poedersuiker en cacao en een druppie water en daar heb ik met een spuitzakje die lijntjes mee gespoten.

Groetjes,
mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Re: gelukt!!

Zo kom ik toch weer op een hoop ideeen, ik hoop dat ik snel weer kan gaan bakken!

Bedankt allemaal,

Gr Mandy