1 Laatst bewerkt door wendy (10-03-2006 22:22)

Onderwerp: koekjes stekers pasen

Ik zag regelmatig dat er tussen de taarten bakkers ook koekjes fans zaten.
Mischien een leuke tip,
ik heb bij de xenos een setje uitstekers gekocht voor pasen, leuke vormen en maar 1,99.
Weet nog niet of ze goed werken maar als het lukt zijn ze wel erg leuk met relief om weer met icing te spuiten.

2

Re: koekjes stekers pasen

En ik trok gisteren een kinderspeeldeeg pakketje uit de kast wat er al heel lang lag. Ooit eens heel goedkoop gekocht en in de kast gelegd om eens als kadootje te geven. Er zaten hele leuke uitsteekvormpjes in! En die heeft mama nu dus meteen ingepikt voor koekjes ;) :D

Jammer dat we hier in de stad geen xenos hebben.....

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3 Laatst bewerkt door wendy (10-03-2006 22:24)

Re: koekjes stekers pasen

En ze zijn inderdaad leuk, had alleen een recept gebruikt waarbij de koekjes erg gingen groeien in de oven dus van de relief bleef niet zo veel over.
Versierd met icing staan ze toch erg leuk onder mijn glazen stolp.
(de klei vormpjes van mijn zoontje is hij inderdaad ook meestal kwijt :-) )

4

Re: koekjes stekers pasen

Hoi, Vorige week heb ik bij de Trekpleister ook een set met koekjesuitstekers gekocht. Waren er geloof ik iets van 20 op een bakblik (past helaas niet in mijn oven en dient nu dus als dienblad). Waren allemaal figuurtjes van dieren, poppetje, eivorm, plusteken etc. Kosten slechts 3.99 euro en was van plastic.
Mocht iemand dus nog iets zoeken, wellicht heeft de Trekpleister bij jullie in de buurt ze nog.
Mariëlle

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

5

Re: koekjes stekers pasen

Mirjam, ik was op tijd! :D Als je wilt ik heb een extra set bij de Xenos gehaald ("gewone"

6

Re: koekjes stekers pasen

Hoi Eef,

Ben erg benieuwd! Ik wil in ieder geval een optie ;-)
Toevallig vond ik vandaag bij de blokker een standaard setje met hartjes, bloemetjes, paddestoel, beertjes, enz. 12 stuks, maar dan ook de wat grotere maat dus geschikt voor koekjes. Was ook iets van 4 euro. En bij die 2 meiden van mij zijn hartjes en bloemetjes altijd heel welkom :D

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

7

Re: koekjes stekers pasen

Hallo,

In de folder van Xenos staan nu uitsteekvormpjes voor pasen.
Ook bakblikken van de paashaas en kleine voor (ik denk) cakjes of zo.
Je kunt die folder online bekijken via www.xenos.nl

Groetjes Nicole