1

Onderwerp: icing invriezen??

Hoi allemaal,

Heb eindelijk voor het eerst icing durven te proberen, was er altijd een beetje huiverig voor. Nu heb ik wel de makkelijke variant gekozen. Ik had een bak bij piece of cake gehaald waar ik alleen water aan toe hoefde te voegen.
Voor een eerste keer viel het mij niet tegen, merk alleen dat ik veeeel te weinig varianten heb in spuitmondjes als ik al die technieken zie op wilton.

Nu heb ik nog wat icing over. Ik weet dat die in de koelkast luchtdicht ook wel even houdbaar is, maar volgens mij las ik pas ook dat je het kon invriezen, klopt dat?

Groetjes Marloes

2 Laatst bewerkt door ria (04-03-2006 21:51)

Re: icing invriezen??

Hoi Marloes,
Ik gebruik de "restjes"om bijvoorbeeld kleine bloemetjes, vlinders of cijfers & letters mee te spuiten. Als het opgedroogd is, is het heel lang houdbaar en kun je het altijd op een taart gebruiken. Bij oldenhof in de langestraat( Amersfoort) hebben ze ook een heel leuk spuitsetje voor roosjes, bloemblaadjes, ster. schelp, fijne schrijfpunt en nog een(ben ik even kwijt ;) )met een spuitzakje erbij voor 6,95
Groetjes Ria

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

3

Re: icing invriezen??

Icing invriezen weet ik niet, w