1

Onderwerp: Voor het eerst op het forum

Hoi allemaal,
Wat een ontzettend leuke site is dit zeg. Ik ga maandag een workshop bij Inge volgen en ik heb er ontzettende zin in. Ben benieuwd of ik ook zulke mooie taarten als jullie kan maken. Ik zie heel vaak taarten staan, maar waar hebben jullie dan die voorbeelden vandaan. Is het een idee om bij de foto ook te vermelden waar het idee vandaan komt. Weten jullie trouwens of er een tijdschrift bestaat over taartdecoreren waar je je op kan abonneren ?

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

2

Re: Voor het eerst op het forum

Hoi Wietske,

ideeen voor de technieken heb ik o.a. van deze site. Maar de onderwerpen zijn me tot noe toe vooral zelf te binnen geschoten. (Voor wie maak je het, wat vindt diegene leuk, voor wat voor gelegenheid is het, dan ben je vaak al een eind onderweg) Als je ideeen zoekt voor iets specifieks kan je dat ook op het forum vragen, dan komen er meestal wel een paar antwoorden langs waar je wat aan hebt.
Of er een tijdschrift bestaat weet ik niet. Zou inderdaad wel leuk zijn! :-)

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Re: Voor het eerst op het forum

Hoi Wietske,
Je kunt ook eens kijken op www.infotaartje.nl
Daar vind je heel veel links naar andere taartenbakkers, buitenlandse sites, etc. etc
Genoeg linkjes om inspiratie op te doen.
Succes met je workshop!

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

4

Re: Voor het eerst op het forum

Ja, er is een tijdschrift. Net helemaal nieuw sinds januari. Ik zag het op de Bakkerijdagen. Ik denk dat de link op infotaartje te vinden is, anders moet ik het even voor je opzoeken. Verder zijn er ook engelse tijdschriften die je hier kunt laten komen. Moet je alleen wel de maten even omrekenen, maar voor de ideeën is het heel erg leuk. Je komt het vast wel tegen op

5

Re: Voor het eerst op het forum

Ik heb via de zoekoptie al gekeken of ik iets kon vinden over tijdschriften, en ik kan het eigenlijk ook niet vinden via google, dus Evelien.... zou jij het voor me na kunnen kijken ?

Ik heb inderdaad al heel wat sites van jullie bekeken, inspiratie inderdaad genoeg, alleen de voorbeelden hoe ik het moet maken heb ik niet, maar dat zal ik denk ik ook wel in de workshop leren !?!

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/