1

Onderwerp: tip: hartenbakvorm

Bij de Xenos voor 2/3 euro!! Een hele grote maat. Ook kleine (muffinmaat) en heeele kleine (bonbons?...)

Groetjes Evelien

2

Re: tip: hartenbakvorm

He, jammer dat we hier geen xenos hebben!!!

MIrjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Re: tip: hartenbakvorm

Jaahaa!
Ik had zo ook al gezien in het krantje van xenos! een grote hartjesbakvorm heb ik al, maar die muffin(?)vorm lijkt me ook erg leuk :-)

groetjes | mac:)

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

4

Re: tip: hartenbakvorm

Mirjam, ik wil er hier wel eentje voor je halen en dan meenemen naar de meeting?

Groetjes Evelien

5

Re: tip: hartenbakvorm

Hoi Evelien,

Dat zou geweldig zijn!!!!! Dan wil ik graag de muffinvorm, want een grote heb ik al.
Heel graag dus :D (Is het trouwens een los vormpje of een paar bij elkaar op zo'n plaat zeg maar?)

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

Re: tip: hartenbakvorm

Er zitten er 4 op 1 plaat. Ik hoop trouwens dat ze nog niet uitverkocht zijn! Ik ga zaterdag weer het dorp in.

Groetjes Evelien

7

Re: tip: hartenbakvorm

Dan ga ik zaterdag duimen dat ze ze nog hebben ;) :D En zou je er dan 2 voor me willen meenemen?

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

8

Re: tip: hartenbakvorm

Doe ik!

9

Re: tip: hartenbakvorm

Ik ging vandaag ook eens bij de Xenos binnen. Maar helaas, ze hadden alleen de kleine vormpjes! Nou ja, heb ik die in ieder geval....

groetjes, Patricia

Wil je al mijn foto's zien van de taarten die ik gemaakt heb, kijk dan op mijn site www.mooietaarten.nl

10

Re: tip: hartenbakvorm

Hoi Eef,

Was het je zaterdag nog gelukt?? Anders ga ik morgen zelf even kijken. Ik ga nl een dagje naar Alkmaar en daar zit ook een Xenos. :D

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

11

Re: tip: hartenbakvorm

Neej, ik wilde morgen nog een keer gaan kijken in de hoop dat ze nog hebben bijgevuld. Alles was op! :( Ik wilde zelf nog die allerkleinste voor bonbons, maar helaas pindakaas! Als je die nog tegenkomt...??

Groetjes Evelien

12

Re: tip: hartenbakvorm

Dan neem ik 'm voor je mee!! :D

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

13

Re: tip: hartenbakvorm

Hoi Eef,

Jij hebt mazzel!!!!!!!!!! (En ik niet...... :-( ;) )
Ze hadden nog een hele stapel van die bonbonhartjesvormen. Er ligt er hier dus 1 voor je klaar! We kunnen natuurlijk tot mei wachten of Inge lief aankijken....... :D (Dan zou ik 'm de e.v. keer bij haar af kunnen geven en als jij dan wat bestelt kan ze 'm misschien meesturen................ )

De andere vormen hadden ze dus niet meer. Nou ja, ik heb wel 2 hartjes eierbakvormen gekocht. (Die je in de koekenpan zet en dan je eitje erin bakken, of pannenkoekje. Heel lief!!! ) En die kosten in een kookwinkel wel 10 keer zoveel denk ik, dus toch nog een mazzeltje :-)

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

14

Re: tip: hartenbakvorm

Jippie!!! Bedankt!!! Nou hier was dus alles helemaal op en het wordt ook niet meer aangevuld. :( Maar ik heb een deal voor je: Ik heb 2 van die middenmaatjes, dus als we nou 'ns eentje ruilen? Heb jij ook een muffinvorm en ik mn bonbons. :) Of als je nóg een bonbonvorm kunt regelen (stom had ik meteen moeten laten weten...) krijg je ze van mij allebei.

Laat het maar wachten tot de meet'ngreet, want als ik iets bestel (ik heb al een verlanglijstje ingeleverd :D) neem ik het ook dán mee.

Groetjes Eef

15

Re: tip: hartenbakvorm

Hoi Eef,

Zou geweldig zijn!! :D (ruilen)
Ik denk niet dat ik er voor mei nog kom........ Nu zat er ook een paar jaar tussen. ;)

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

16

Re: tip: hartenbakvorm

OK, doen we!

17

Re: tip: hartenbakvorm

De action had een kleine tijd terug ook nog hartvormen voor niet al te veel.
Waren springvormen gelijk aan een ronde van 24cm voor 3 a 4 euro.

Nog anti-aanbak ook.

Ik heb er zelf een cake in gemaakt, en dit ging prima.

Ze hebben daar wel vaker leuke vormen in de aanbieding, heb ook al eens een beertje voor 80 cent gekocht :P