1

Onderwerp: bakblikken

Hallo allemaal, zo in de laatste dagen van het jaar nog even een vraagje: "

Waar halen jullie die leuke bakblikken vandaan?, en kan je die misschien ook ergens huren?

Ik heb wel bakblikken gezien in Rotterdam maar daar betaal je minstens 20 euro voor.

Misschien is het een idee om een bakblikverhuurgroep op te richten?

of zoiets dan. ( Ik woon in Zoetermeer )

Groetjes, Ikkie

cateren is ook gebakjes maken :)

2

Re: bakblikken

Hoi ikkie,
In purmerend zit een winkeltje Piece of cake kijk maar een bij links van deze site, die verhuren ook bakblikken. ik woon zelf in amersfoort en ben bezig een verhuurservice met dit soort artikelen op te zetten . :)
groetjes ria

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

3

Re: bakblikken

Ha Ria,
Wil je me laten weten wanneer je zover bent?

Is het een idee dat ik ook zoiets begin in deze regio?

Groetjes Ikkie

cateren is ook gebakjes maken :)

4

Re: bakblikken

Als je iets specifieks zoekt is huren inderdaad goedkoper dan kopen. Zelf heb ik wel een stapeltje vormen liggen die ik in de loop der tijd voor een paar euro bij bv action heb gekocht. b.v. een hartspringvorm die ik met de kerst voor mijn dochters verjaardag heb gebruikt (Foto's volgen hoor! Staan nu nog op het rolletje. :) )

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Re: bakblikken

Hoi Ikkie,

Ik hou de reacties graag via het forum. :-) (Is Ikkie eigenlijk je echte naam? Ik dacht dat het een pseudoniem was, maar je ondertekende je prive-mail er ook mee.) Overigens woon ik nog wat verder (naar het noorden) van Rotterdam dan Purmerend, dus ik gok er op dat dat wat te ver wordt. ;) (Ik heb er trouwens nog nooit over nagedacht of ik wat zou willen verhuren.)

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

Re: bakblikken

Ha Mirjam5

Nee Ikkie is niet mijn echte naam hoor!!!!!

Maar als ik ineens met mijn echte naam had gemaild had je misschien zoiets van: wie is dat nu weer.

Als je zover naar het noorden woont wordt het inderdaad wel een beetje problematisch ja.

Groetjes, Ikkie

cateren is ook gebakjes maken :)