1

Onderwerp: Kerst, Bob de Builder, paarden

H

groetekes Kris

2

Re: Kerst, Bob de Builder, paarden

Jemig...je maakt het jezelf wel moeilijk hoor !
Vergeet gewoon die kerst en doe net als ik voor 19 december als mijn dochter jarig is :-)...gewoon een verjaardagstaart die aanspreekt en voor de kerste een andere :D

Groetjes Nicole

3

Re: Kerst, Bob de Builder, paarden

Hoi Kris,

Mijn dochter is 2de kerstdag jarig. Voor haar maak ik juist een taart die niet met kerst te maken heeft, dan is het tenminste echt haar eigen verjaardag.
Maar als je toch iets wilt: misschien iets van een slee met een paard ervoor? Of misschien is een rendier net zo leuk als een paard? Je kan ook iets doen wat je zoon leuk vindt en dan afwerken met hulstblaadjes langs de rand of zo. Wat ik trouwens zelf wel een keer gedaan heb: van die kerstlollies (kerstmannen en sneeuwmannen, ik heb ze toen bij de supermarkt gekocht) in de taart steken. Of je zou van die roodwitte wandelstokjes er in kunnen steken, of er op leggen.
Of een kersttaart maken en er een speelgoed-kraan of plastic paard op zetten. Heeft ie er meteen een speelgoedje aan over.

Succes met je taart. Ik ben erg benieuwd hoe die gaat worden!

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Re: Kerst, Bob de Builder, paarden

hoi kris,
Je zou ook bob met een zaag en een kerstboompje kunnen maken...?
Dan is bob de hoofd figuur en speelt kerst op de achtergrond mee.

groetjes Ria (mijn zoontje  is 19 december jarig en dat zal waarschijnlijk pieter post met een kerst muts worden, maar hij kan nog van gedachten veranderen :D )

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

5

Re: Kerst, Bob de Builder, paarden

H

groetekes Kris

6

Re: Kerst, Bob de Builder, paarden

Een kleurplaat van lifty hebben ze hier: http://www.speelzolder.com/kleurplaten En een kerstboompje kan je er zelf vast wel in hangen. En verder dacht ik aan Bob de Bouwer die een paard staat te aaien... Je kan dan een kleurplaat gebruiken van Bob die staat te zwaaien (op dezelfde site gezien) en daar dan een paard achter plakken. In de wei op de achtergrond kan je dan evt. nog een denneboom zetten.

Even voor de andere... Kan je zo'n kerstboom dan ook in de rest van je achtergrond meerollen? Dus bv. een helft groen en een helft blauw beetje over elkaar leggen en dan die kerstboom er op en dan nog een keer rollen? Of valt dit uit elkaar als je het optilt? Ik heb nl. al een paar keer gezien dat een achtergrond uit 2 kleuren bestond. Leg je dan gewoon 2 kleuren tegen elkaar en rollen maar?

Groetjes Evelien