1 Laatst bewerkt door nnicole1234 (02-11-2005 15:52)

Onderwerp: Na 24 uur pas snijden..

Hallo,

Ik lees hier al een paar keer dat je de cake beter 24 uur kunt laten afkoelen voordat je hem door gaat sbijden.
Maar wat ik me nu afvraag is hevolgende:

Laat je die taart dan open en bloot op een rooster staan al die tijd of doe je de cake als hij is fgekoeld nog wel ergens in (folie of zoiets..)
Droogt ie anders niet vreselijk uit ?

Wat een vragen kan een mens al hebben zonder 1 taart ooit gemaakt te hebben he ?

Inge,heb je spullen vandaag ontvangen en ik heb de eieren al uit de koelkast ;-)
Als mijn kinderen vanavond nou een beetje op tijd willen slapen dan zal ik me eens gaan verdiepen in het bakken van mijn 1e taart LOL...
Hahaha...nog mensen stand-by vanavond ???? :rolleyes:

2

Re: Na 24 uur pas snijden..

Hoi,

Als de cake helemaal is afgekoeld, moet je wel folie gebruiken anders droogt de cake uit en dat zou zonde zijn van al je werk.

Succes

Peronne

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

3

Re: Na 24 uur pas snijden..

Bedankt,

Hij is super mooi geworden (de cake dan) het is net de ondergaande zon...mooi rond en goudgeel. (Ik hoop aan de binnenkant ook )

de bovenkant zag er een beetje uit als een chinese vechthond (je weet wel met van die rimpels) maar de onderkant is glad als de babybillen van mijn dochter.


Nu ga ik hem invriezen want ik heb hem aan het eind van de week pas nodig.
is het dan voldoende om er een paar lagen huishoudfolie omheen te doen ?

4

Re: Na 24 uur pas snijden..

Hoi Nicole,

Ik pakte eerst ook altijd mijn taart nog in, maar nu doe ik ze dus gewoon kaal in de vriezer. Nu zit in mijn vriezer wel alleen brood en taart ;-), dus misschien maakt dat uit.

Maar een plastic tas/zak (vooral die dunne: action, markt etc.) die zijn superhandig. Gewoon taart erin, randje dichtvouwen en klaar :D

Succes! Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat