1

Onderwerp: hoe te beginnen?

Wat een superleuke site is dit! Ik kan niet wachten om te beginnen met bakken en maken. Alleen nu is de vraag hoe? Ik weet niet hoe ik nou het beste kan beginnen. Ik wil graag een mooie taart maken met van die poppetjes en zo erop. Zijn die van fondant gemaakt? En die plaatjes zoals bv. een brum taart. Zijn die ook van fondant en knip je ze dan uit? Zoveel vragen, zoveel te doen.......

2

Re: hoe te beginnen?

Hoi Chantal,

Ik zou beginnen met een workshop !
Dan heb je meteen een goede start en dat maakt het allemaal nog veel leuker.

Zelf heb ik bij Peronne een workshop gedaan en dat was heel leerzaam, leuk en naderhand vooral heel lekker :-)

Groetjes Nicole

3

Re: hoe te beginnen?

Ik vind dat je bij "recepten" al heel ver komt hoe alles gaat.
Daar staat heel duidelijk uitgelegd hoe je te werk moet gaan.
Ook hier op het forum staan genoeg onderwerpen waar je heel wat wijzer van wordt.

Succes! Patricia

Wil je al mijn foto's zien van de taarten die ik gemaakt heb, kijk dan op mijn site www.mooietaarten.nl

4 Laatst bewerkt door ria (12-10-2005 14:02)

Re: hoe te beginnen?

hoi ,
En een goed instructie boek is ook prettig om in huis te hebben, daar kom je vaak ook al heel ver mee.kijk maar eens bij boeken en evetueel bol.com of zo. ik ben momenteel versligerd aan Debbie Brown en Colette Peters. Maar dat is wel in het Engels(voor mij geen probleem  ;)   )
succes met je taarten Ria

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.