1

Onderwerp: lettertjes en vierkante bakblikken?

Ja hoi daar ben ik weer. Ik ben echt een spoedcursus aan het doen geloof ik, het theorie gedeelte dan, want het praktijkje moet nog komen hahaha!

Weer een vraag: ik zie dat jullie allemaal van die perfecte lettertjes op de taart zetten. Zijn dat vormpjes of hebben jullie allemaal zo'n vaste hand?
En waar koop je een vierkant of rechthoekig bakblik? Kan het nergens vinden totnutoe!

Alvast bedankt weer dames voor de reactie!

Groetjes! Cindy
Mijn taarten kun je vinden op: http://www.mijnalbum.nl/Album=EMMHI6AR

2

Re: lettertjes en vierkante bakblikken?

Hoi cindy,

Ik heb mijn bakblikken in rotterdam gekocht bij planet cake.Verder kun je de letters en cijvers bij de hema kopen.Die liggen bij de bakblikken en ze zitten in een zilvereblikje.Wel appart.Ik moet wel zeggen dat dat mooier is als mijn losse hand.Verder weet ik dat je in betere keuken zaken ook bakblikken kunt kopen.Nou sterkte er mee.

Groetjes van solange.

3

Re: lettertjes en vierkante bakblikken?

Hoi cindy,

Ik ben pas naar Piece of cake gegaan in Purmerend (niet echt bij mij in de buurt want ik kom uit amersfoort) maar wel de moeite waard. Daar hebben ze vierkante bakblikken en ongelooflijk veel andere bakspullen die ik nergens anders kan vinden. Geen idee waar jij woont?
Maar bij kookwinkels zoals potten en pannen in Utrecht zullen de blikken ook wel hebben

Nou succes
gr marloes

4 Laatst bewerkt door Cindy (11-08-2005 08:13)

Re: lettertjes en vierkante bakblikken?

Hoi!

Ik heb de lettertjes en cijfertjes inmiddels gekocht bij de Hema (bedankt voor de tip Solange!). Vierkant bakblik wel gevonden bij Betsy's kookwinkel in Utrecht maar razend duur! Dus ik ga nu even aan de gang met mijn springvormen en als nu blijkt dat ik ook maar enigzins talent heb voor het versieren van taarten ga ik er toch maar 1 kopen. Morgen ga ik beginnen met mijn grote project, hopelijk lukt het een beetje want mijn zoontje heeft hoge verwachtingen (mama kan alles denktie...)

Groetjes! Cindy
Mijn taarten kun je vinden op: http://www.mijnalbum.nl/Album=EMMHI6AR

5

Re: lettertjes en vierkante bakblikken?

Ik heb mijn vierkante bakblik bij de kringloopwinkel gevonden voor 1 hele euro... En als je nog op vakantie gaat: zowel in Frankrijk als in Engeland hebben ze van die hele grote supermarkten, waar bakblikken te koop zijn.