1

Onderwerp: Kant en klaar marsepein kopen (verplaatst!)

ik weet niet echt waar ik mijn vraag kwijt kan en in het oerwoud van taartsites zie ik het zo ook niet maar hier komt mijn vraag.

kun je dat marsepein en fondant wat je uit moet rollen ofzo ook kant en klaar online kopen?

ik woon in markelo en mijn bakker verkoopt geen kleurstof dus die zal me ook de rest niet willen verkopen denk ik. ik heb in een toko in Deventer wel kleurstof gevonden maar verder nog niet.

gr.hesi

2

Re: Kant en klaar marsepein kopen (verplaatst!)

Hoi hesi, ik heb je vraag even een eigen topic gegeven.
Het was de bedoeling dat we al een webshop bij deze site hadden. Helaas door een crash bij de host van de site is vlak voordat deze webshop 'live' ging, de hele database verdwenen. Er zat vrij veel werk in en dat moet allemaal opnieuw (tip voor de site-eigenaars: maak ook zelf backup van je database, niet alleen van je bestanden ;)).

Maar goed, als antwoord op je vraag: ja, je kunt online marsepein en fondant kopen. Dit kan bij Inge, ook voorgekleurd per ons. Je moet dan Inge even een mailtje sturen met je vragen: inge@taartopmaat.nl. Voor prijzen verwijs ik je naar het topic waarin je je bericht had gepost, boven aan het onderdeel 'Taarten bakken & decoreren'.

Groetjes,
Marianne

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag