1

Onderwerp: Cijfer uitstekers

Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik zoek namelijk uitstekers voor cijfers, maar dan redelijk groot een centimeter of 5 hoog. Ik heb nu wel uitstekers maar die zijn erg klein. Ik heb ook bij uitstekers gekeken die eigenlijk bedoeld zijn voor klei, maar ook die zijn veel te klein. Ik werk nu met een malletje als ik een cijfer nodig heb, maar dat vind ik te bewerkelijk.

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

2

Re: Cijfer uitstekers

Bij Cake Planet wordt gevraagd naar bakvormen van cijfers, daar hadden ze wel een antwoord op. Maar voor uitstekers van cijfers weet ik je niet te helpen.
Succes bij het zoeken. Groetjes Nathalie

3

Re: Cijfer uitstekers

Hoi Peronne,

Ik heb ze bij Piece of Cake gekocht, metalen zijn dat. Ik weet niet hoe groot ze precies zijn, maar ik zal even voor je meten.......


3.5 cm zijn ze, dus geen 5. Misschien in Amerika? Of Engeland, bij een bestelling kleurstof ofzo? Anders wil ik ze wel bij Piece of Cake halen en opsturen hoor.

Groetjes,Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

4

Re: Cijfer uitstekers

Voordat  Inge gaat halen: ik heb per ongeluk twee setjes van 3½ à 4 cm in huis, dus die kun je zó overnemen!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: Cijfer uitstekers

Ha, dat is helemaal goed! Kom jij ook nog van je dubbele setje af! En zo voorbarig was ik niet om meteen te halen hoor ;-)

Succes met onderhandelen dames ;-)

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

6

Re: Cijfer uitstekers

Bedankt allemaal,

Geweldig bedankt voor de reacties allemaal. Helaas is 3 a 4cm net te klein. Ik heb namelijk letters van rond de 6 cm en dan vind ik het zo jammer dat de "leeftijd" maar 3 cm groot is. Ik heb dat metalen setje namelijk al wel gekocht, sorry Marianne. Inge bedankt voor het aanbod, ik weet hoe druk je bent. Ik zoek nog even verder.

Groetjes Peronne

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

7

Re: Cijfer uitstekers

Hallo allemaal,

Ik heb de uitstekers gevonden!!!!! Ik was eerst druk op internet aan het zoeken en ik had wel wat gevonden, maar veel te duur naar mijn smaak (www.backfun.de  leuke site), loop ik er gisteren zo tegenaan. Ze zijn van het merk patisse en ze zijn 7 cm hoog. Van dat merk hebben ze vanalles voor het bakken. Ik kende het merk niet maar probleem is opgelost.

Groetjes Peronne

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

8

Re: Cijfer uitstekers

Hallo Dames,

Opgelet....

Mijn lieftallige moeder belde mij vandaag op met de mededeling dat er bij de kruidvat alfabetuitstekers lagen. Deze kosten maar liefst 2 euro 99!!!!!! Voor wie dus nog op zoek is of wie dit wil hebben, zo snel mogelijk dus naar de kruidvat.
Ze hebben zo af en toe wel meer bakspullen voor weinig geld.

Groetjes Peronne

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

9

Re: Cijfer uitstekers

Hoi Peronne,
Je bent me net voor, ik zag die letters vandaag en heb die ook meegenomen. Ze zijn van kunststof en ongeveer 3 a 4 cm groot. Incl. bakblik voor koekjes.
Groetjes Nathalie

10

Re: Cijfer uitstekers

Ik zag ze ook inderdaad! Moet ze nog halen, hoop dat ze ze nog hebben. Extra makkelijk is dat ze in de afwasmachine kunnen! En niet roesten (ik heb van die goede metalen, maar dat afdrogen is een crime!!!)

groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

11

Re: Cijfer uitstekers

Er staat wel op ... NIET GESCHIKT VOOR VAATWASSER....

Groetjes Patricia

Wil je al mijn foto's zien van de taarten die ik gemaakt heb, kijk dan op mijn site www.mooietaarten.nl

12

Re: Cijfer uitstekers

Ik heb ze ook gehaald :)
Ze zijn een (flink) slag groter dan de standaard metalen en ik hoop dat ik inderdaad onthou dat ze niet in de vaatwasser mogen ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

13

Re: Cijfer uitstekers

Even 'iets anders'
Bij de Hema hebben ze nu hele leuke kleine springvormen in de vorm van een hartje! Ik heb er

14

Re: Cijfer uitstekers

Hoi allemaal,

Met dat niet in de vaatwasser wassen, dat valt vaak wel mee. Je moet de temperatuur gewoon niet te hoog zetten en het in het bovenste rekje de spulletjes neerzetten. Als het te klein is kun je een lingerienetje gebruiken, alleen oppassen dat het nergers erdoorheen zakt, ivm draaiende delen. Ik gebruik voor het taartdecoreren veel van de gereedschapjes die voor de kinderklei gemaakt zijn en die gaan ook in de vaakwasser. Zo is de suiker vaak toch het beste te verwijderen.
Ik heb nog nergens problemen mee gehad.

Groetjes Peronne

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl