1

Onderwerp: Hallo allemaal // heel veel bakspullen

Ik heb misschien even een hele rare vraag. Wegens omstandigheden doen wij heel veel bakspullen weg, (bakvormen, cake-vormen, poppen voor op taarten en boeken)  zelf kunnen we helemaal niet bakken en we vinden het zonde om al die bakspullen op zolder te laten staan. Weten jullie iemand die ik er heel blij mee zou kunnen maken?

groetjes sarah (seertje)

2

Re: Hallo allemaal // heel veel bakspullen

Ik denk zo'n beetje iedereen die hier regelmatig op het forum komt! :D Ik heb wel een voorstel: Misschien kan je het verkopen op de meet 'n greet?  Die is 13 mei in Hilversum. Ria organiseert deze "bijeenkomst", dus wellicht dat je met haar verder kunt afspreken?

Groetjes Evelien

3

Re: Hallo allemaal // heel veel bakspullen

Helemaal eens met Evelien! Ik ben ook geinteresseerd, maar er zijn er vast nog velen! Dus kom gezellig naar de Meet-and-Greet!

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

4

Re: Hallo allemaal // heel veel bakspullen

Hallo, ik ben bang dat dit helaas niet mogelijk is, daar ik in Limburg woon, zijn er misschien mensen die uit de buurt van Limburg komen?

5

Re: Hallo allemaal // heel veel bakspullen

o wat jammer, ik was ook wel benieuwd, helaas woon in niet in Limburg

Groetjes Marloes

6

Re: Hallo allemaal // heel veel bakspullen

Goh Seertje, ik denk inderdaad dat er hier veel interesse hebben. Kan je aangeven waar je ergens woont in Limburg misschien? Eventueel alleen de cijfers van je postcode, dan kan ik gemakkelijk opzoeken waar het ongeveer is (zonder je adres meteen op internet te gooien).

Mijn online fotoalbum: http://lonnes.mijnalbums.nl 
Mijn facebook pagina: http://www.facebook.com/BakLonnes

7

Re: Hallo allemaal // heel veel bakspullen

Ook wij komen regelmatig in Limburg!!!!!!

De familie/vrienden en kennissen van mijn man wonen daar

Groeten,Eugenie

cateren is ook gebakjes maken :)

8

Re: Hallo allemaal // heel veel bakspullen

Hallo,

de postcode van ons is 6418 EG HEERLEN

9 Laatst bewerkt door Evelien (20-03-2006 22:00)

Re: Hallo allemaal // heel veel bakspullen

Ik kom helemaal nooit in de buurt, maar ik heb zo'n gevoel dat het helemaal goed gaat komen! ;) Succes met het regelen. Ik hoor het wel hoe het afloopt. Misschien is het trouwens handiger om nu verder te gaan via de mail..... (want telefoonnummers o.i.d. uitwisselen zou ik niet hier doen!)

Groetjes Evelien

10

Re: Hallo allemaal // heel veel bakspullen

wij komen vaak in Landgraaf en roermond

Heerlen is dus geen probleem

Groeten,Eugenie

cateren is ook gebakjes maken :)

11 Laatst bewerkt door Ikkie (02-04-2006 07:19)

Re: Hallo allemaal // heel veel bakspullen

we gaan dus echt  dit alles op halen
jullie zullen het wel zien op 13 mei

cateren is ook gebakjes maken :)