101

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Kun je toblerone mouse en monatoetje luchtige brownie ook invriezen?

102

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Weet iemand of bananenvulling (met slagroom) ook los kan worden ingevroren? Ik heb te veel gemaakt :( veel te veel....

103

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Laurine en Annemarie, super! Bedankt voor de input, de lijst is weer bijgewerkt.

Ennu...Teetje....appeltaartyoghurt staat er gewoon tussen hoor  :Y

Elsje en Kaylee, ik heb helaas nog geen idee. Maar ik zou zeggen leef je uit, en laat het ons weten  ;)

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

104

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Haha had natuurlijk niet onder Mona gekeken  :o

Nog een vraagje ik heb de aardbeienmouse ingevroren. Vorige keer kwam hij er perfect uit maar nu was hij een soort van korrelig de smaak was wel goed. Maar je proefde het wel toen het in de taart zat. Iemand een idee hoe dat komt en een tip?

105

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Passie schreef:

Laurine en Annemarie, super! Bedankt voor de input, de lijst is weer bijgewerkt.

Ennu...Teetje....appeltaartyoghurt staat er gewoon tussen hoor  :Y

Elsje en Kaylee, ik heb helaas nog geen idee. Maar ik zou zeggen leef je uit, en laat het ons weten  ;)


Jep bananenmousse kan los :D Heb het geprobeerd.

106

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Deze lijst is erg handig.. Zo kan ik gelukkig wat makkelijker plannen..  O-)

Bedankt dames (en heren), voor de moeite om dit op te schrijven en te testen..  :Y

Time flies when you are having fun..!!                           www.vrolijke-baksels.webklik.nl

107

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Elsje schreef:
Passie schreef:

Laurine en Annemarie, super! Bedankt voor de input, de lijst is weer bijgewerkt.

Ennu...Teetje....appeltaartyoghurt staat er gewoon tussen hoor  :Y

Elsje en Kaylee, ik heb helaas nog geen idee. Maar ik zou zeggen leef je uit, en laat het ons weten  ;)


Jep bananenmousse kan los :D Heb het geprobeerd.

Thanx O-)

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

108

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Teetje schreef:

Haha had natuurlijk niet onder Mona gekeken  :o

Nog een vraagje ik heb de aardbeienmouse ingevroren. Vorige keer kwam hij er perfect uit maar nu was hij een soort van korrelig de smaak was wel goed. Maar je proefde het wel toen het in de taart zat. Iemand een idee hoe dat komt en een tip?

Ik weet niet hoe dat komt, heb er geen last van gehad. Mischien nog een keer mixen?

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

109

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Hoe bewaren jullie de botercreme eigenlijk in de vriezer? Ik heb namelijk heel vaak dat als ik iets invries (bisquit ofzo), dat er daarna zo'n 'diepvries geur/smaak' in komt. Hebben jullie daar geen last van?

110

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Taartje89 schreef:

Hoe bewaren jullie de botercreme eigenlijk in de vriezer? Ik heb namelijk heel vaak dat als ik iets invries (bisquit ofzo), dat er daarna zo'n 'diepvries geur/smaak' in komt. Hebben jullie daar geen last van?

Ik leg het op een stuk huishoudfolie, rol dat op, en stop het dan nog eens in een hersluitbaar diepvrieszakje. Dan kan ik de hoeveelheid eruit nemen die ik nodig heb, en er zit verder geen rare geur of smaak aan.

111

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

zou ik een taart gevuld met een mengsel van aardbeienvlaaivulling en slagroom door elkaar ook in kunnen vriezen? (denk eigenlijk van wel)

groetjes cicindy......een enthousiaste beginneling

112 Laatst bewerkt door Cashew (19-12-2010 22:43)

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

De Extra Romige BBR (volgens het recept achter op het zakje van Dr. Oetker) kan ook los ingevroren worden. Ruim de tijd nemen om te ontdooien, even roeren met een vork en hij is nog net zo lekker, en nog net zo makkelijk te verwerken.






***edit: even wat typfoutjes verwijderd***

113

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Elsje schreef:
Passie schreef:

Laurine en Annemarie, super! Bedankt voor de input, de lijst is weer bijgewerkt.

Ennu...Teetje....appeltaartyoghurt staat er gewoon tussen hoor  :Y

Elsje en Kaylee, ik heb helaas nog geen idee. Maar ik zou zeggen leef je uit, en laat het ons weten  ;)


Jep bananenmousse kan los :D Heb het geprobeerd.

En bijna 3 maanden later, haal ik het andere portie bananenmousse uit de vriezer... in de koelkast laten ontdooien... echt prima! Niks mis mee :D

114

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

is dat de bananenmouse van het recepten lijstje de bananenvulling met slagroom?

kan je aardbeienbav. met de mix uit de webshop ook invriezen?

115

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

jolanda80 schreef:

is dat de bananenmouse van het recepten lijstje de bananenvulling met slagroom?

kan je aardbeienbav. met de mix uit de webshop ook invriezen?

Jep! Het is de bananenmousse met slagroom. En de aardbeienbav.mix gaat ook prima!

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

116

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Ik lees dat je botercreme kan invriezen. Geld dit ook voor de botercreme mix (met eventueel een smaakje, saroma bijv.)

117

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Raziye schreef:

Ik lees dat je botercreme kan invriezen. Geld dit ook voor de botercreme mix (met eventueel een smaakje, saroma bijv.)

Ik heb het nog niet ingevroren, maar de structuur is niet anders als zonder saroma, dus ik denk het wel.

118

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Cashew schreef:
Raziye schreef:

Ik lees dat je botercreme kan invriezen. Geld dit ook voor de botercreme mix (met eventueel een smaakje, saroma bijv.)

Ik heb het nog niet ingevroren, maar de structuur is niet anders als zonder saroma, dus ik denk het wel.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is of ik botercreme van de mix kan invriezen.

119

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Raziye schreef:
Cashew schreef:
Raziye schreef:

Ik lees dat je botercreme kan invriezen. Geld dit ook voor de botercreme mix (met eventueel een smaakje, saroma bijv.)

Ik heb het nog niet ingevroren, maar de structuur is niet anders als zonder saroma, dus ik denk het wel.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is of ik botercreme van de mix kan invriezen.

ja dat kan heel goed.

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

120

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Bastognebotercreme is ook zonder problemen los in te vriezen.

121

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

iemand al ervaring met het invriezen van zwitserseroom met krieken in een taart? en chocolade bavaroi?

122 Laatst bewerkt door Wendyver (19-02-2011 21:49)

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Kan je sinaasappel-passievruchtencremé invriezen?

123

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Kun je nougatvulling ook invriezen??

124

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Ik vroeg me  af of ik de aardbeien bavaroise die je moet maken met slagroom en water gewoon kan in vriezen tussen een taart met nog een laag jam. En bekleed met marsepijn

125

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

jee wat super deze lijst zeg .... bedankt !