26

Re: Berenpicknick voor Lieke!

wat een schattie, heb hem onmiddelijk opgeslagen
Vooral je naam is leuk gedaan zo in een boogje en dat schattig taartje, theepotje,...gewoon alles

27

Re: Berenpicknick voor Lieke!

Hij is echt weer geweldig!! Wat een lieve beertjes zeg. En de kleine dinhetjes erbij, goed geboetseerd hoor!

groetjes patricia!

28

Re: Berenpicknick voor Lieke!

Wat een beauty!!!


Deze is echt heel erg mooi... wt een superlieve beertjes... *zucht*

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

29

Re: Berenpicknick voor Lieke!

weet iemand met wat voor materiaal dat boogje is gedaan?? een rietje?

Re: Berenpicknick voor Lieke!

Hoi allemaal,

Bedankt voor alle complimenten!!

Ouafae: Het boogje heb ik met gekleurd ijzerdraad gemaakt,dat ik bij de Groenrijk(tuincentrum) vond. Ik wilde eerst alle balletjes apart van elkaar eraan rijgen,dus net zoals bij de Bumba taarten van bv Wendy met een beetje ruimte ertussen,maar het ijzerdraad was te dik en de balletjes zakte naar beneden! Daarom heb ik ze uiteindelijk maar tegen elkaar geplakt!

Wendy: Ik heb hierthuis staan gillen "Wendy wil iets van mij gebruiken en vraagt toestemming,aaaahhhgggg...Waarop mijn dochter van 7 vroeg "DE Wendy mam??" Ja lieve schat,DE Wendy!!" Uiteraard ben je vrij alles na te bootsen en copieren,ik zie het als een eer, en we brengen elkaar toch allemaal op ideetjes?

Veel groetjes,
Nicole!

De rest van mijn taarten vind je in:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!

31

Re: Berenpicknick voor Lieke!

dank je nicole!!!!

hihiih moest echt lachen om je wendy verhaal!!!!

voor mij is zij ook een topper zou graag een workshop van haar willen volgen man!!

wendy waar kom je vandaan, even checken of je wel bij mij in de omgeving woont, uiteraard ben ik wel bereid om een stuk te reizen voor je workshop!

32

Re: Berenpicknick voor Lieke!

Ohh wat een leuk taartje!! Mooi gemaakt hoor.

groetjes
Elma

groetjes Elma en Dani

33

Re: Berenpicknick voor Lieke!

Ik geloof dat ik dit taartje gemist heb en dat terwijl ie zo leuk is!!!! Goed gedaan hoor!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.